beantwoord

Openingstijden Stationshuiskamer Weesp voor de zondagen

  • 12 June 2023
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 1

Goededag

 

Ik wou gisteren op zondag 11 juni 2023 samen met mijn begeleidster een cappucino gaan drinken met eventueel een broodje erbij. Bij aankomst ondektte we dat het Stationshuiskamer helaas dicht is. Het valt mij op dat de openingstijden van de Stationshuiskamer op station Weesp vaak niet te kloppen. Volgens jullie site zou het op de zondagen tot 16:30 u open zijn. Maar vaak is de Stationshuiskamer op de zondagen helaas vaker gesloten dan open. Dus de openingstijden van de Stationshuiskamer op station Weesp klopt voor de zondagen niet. Het is namelijk niet de eerste keer dat ik voor de dichte deur sta. Vind het een minpuntje hopelijk kan er wat kritischer naar gekeken worden?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 June 2023, 20:58

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Trein wereld, 

Ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is als je niet samen even een lekkere cappuccino en broodje erbij hebt kunnen nuttigen gisteren. Terwijl volgens aangekondigde openingstijden dit wel had moeten kunnen. 

Ik ben bang dat dit vaker, en dan niet alleen op stations, voor komt. En dan lees en hoor je vaak 'personeelstekort'. Het is gewoon overal een probleem. Ik zag dat de huiskamer in Weesp ook vacatures heeft.

Soms heb je geluk en kun je naar een collega bedrijf uitwijken. 

Laatst trof ik op station Maastricht ook een gesloten Kiosk. Wel briefje op de deur dat ze even pauze hadden. Wel fijn dat je dan alsnog bij de Hema of Ah to Go terecht kan. En nee, dat is geen reclame voor de genoemde zaken hoor. 

Ik hoop dat je toch een mooie zondag hebt gehad en iets anders hebt gevonden. 

Het op internet niet bijhouden van de openingstijden van winkels en horeca is een algemene plaag, dat is niet specifiek voor op het station. Ik stond pas geleden ook bij de Jumbo voor een gesloten deur, die ging voortaan op zondag 's morgens een uur eerder open en 's avonds een uur eerder dicht. 

Spijtig dat deze niet meer kloppen. Ik zal er een melding van maken zodat dit kan worden aangepast. Bedankt voor het signaal.

Reputatie 1

Spijtig dat deze niet meer kloppen. Ik zal er een melding van maken zodat dit kan worden aangepast. Bedankt voor het signaal.

 

Ok geen dank. Ik was kort geleden nog daar geweest en de medewerker die mij had gesproken zei tegen mij ook al dat ze op de zondagen vaker dicht zijn dan open. @Erryt NS Of daar een vacature open staat betwijfel ik maar gelukkig woon ik namelijk niet al te ver vandaan. Maar misschien kunnen jullie eventueel onder de aandacht brengen in het Weespernieuws, indien nodig.  

 

Reageer