Ik heb een e-ticket gekocht maar er was geen paal voor in te checken met e-ticket, kan ik mijn geld terugkrijgen? Heb nu 2 tickets moeten kopen.
Beste antwoord door Daniël NS
Bekijk origineelIk heb een e-ticket gekocht maar er was geen paal voor in te checken met e-ticket, kan ik mijn geld terugkrijgen? Heb nu 2 tickets moeten kopen.
Beste antwoord door Daniël NS
Bekijk origineelHey Liekejasmin. Welkom bij de NS Community.
Een e-ticket hoef je niet in te checken. Er is een QR code om te gebruiken om door de poortjes heen te komen als er poortjes zijn, maar ook dit is niet een echte “incheck” maar een “passage” als het ware. Als je een e-ticket bij een apart paaltje probeert in te checken, lukt dat inderdaad niet ook al is het een geldig ticket. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om te kijken of het dubbele ticket vergoed kan worden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.