Skip to main content

Overvloed aan onkruid Station Middelburg

  • 20 June 2024
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

De fietsenstalling aan de kant van Dauwendaele op station Middelburg heeft een overvloed aan onkruid, 1 incheckpaal zit zelfs bijna verstopt tussen al dat onkruid.

 

Tijd om de boel eens op te ruimen dus, ik weet niet of dit een taak is van ProRail of van de gemeente omdat het misschien niet bij het station hoort, maar ik probeer het toch hier!

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Gorrot, 

Deze melding kun je doorgeven bij de gemeente.

Het kadastraal perceel waar de fietsenstalling op ligt is eigendom van NS Vastgoed, maar het kan inderdaad zijn dat de gemeente de boel beheert gezien er borden staan die verwijzen naar het gemeentelijke fietsenbeleid en het terrein is ook niet zichtbaar gemarkeerd als eigen terrein NS.

Reputatie 7

Het kadastraal perceel waar de fietsenstalling op ligt is eigendom van NS Vastgoed, maar het kan inderdaad zijn dat de gemeente de boel beheert gezien er borden staan die verwijzen naar het gemeentelijke fietsenbeleid en het terrein is ook niet zichtbaar gemarkeerd als eigen terrein NS.

Ja ik heb ProRail wel eens onkruid weg zien halen op het station (of het leken op mensen van ProRail), maar de fietsenstalling leek gedaan te worden door de gemeente wat @Lorena NS dus ook aangeeft. In iedergeval bedankt!

Reageer