beantwoord

p +r

  • 5 August 2023
  • 7 reacties
  • 210 Bekeken

Hallo

 

Ik heb vandaag geparkeerd bij P +R Venlo.

Ik heb NS flex weekendvrij. Ik zou als ik met de trein gereisd heb € 4,50 moeten betalen.

Na terugkomst met de trein met de NS ovchipkaart uitgecheckt en betaald bij de P+R met de ov chipkaart en stond erbij dat we iets van € 10,45 betaald hebben. Dus geen € 4,50.

 

Krijg ik die korting achteraf dan nog of is dit gewoon fout gegaan?

 

icon

Beste antwoord door MoDe 5 August 2023, 20:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als je bij een Q-park hebt geparkeerd en een binnenlandse reis hebt gemaakt is het fout gegaan. Neem contact op met de klantenservice van Q-park.

Volgens mij is dit terrein niet van q park. Als ik de locaties van Q park bekijk in Venlo staat dit er niet bij. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen want nu heb ik 6 euro te veel betaald. Zonde van het geld

Reputatie 7
Badge +3

Volgens mij is dit terrein niet van q park. Als ik de locaties van Q park bekijk in Venlo staat dit er niet bij. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen want nu heb ik 6 euro te veel betaald. Zonde van het geld

Valt het parkeerterrein waar jij geparkeerd hebt onder de regeling van parkeren met NS-korting? Stond er een bordje P&R met NS logo eronder?

Zoniet dan kun je niets terugclaimen. Het parkeertarief van €4 geldt alleen op de P&R NS in Venlo.

Tuurlijk heb ik daar geparkeerd. Direct naast het station. Heb betaald met de ov chipkaart op het logo van ns. Er stond ook bij als je met korting wilt parkeren dat je met de trein moet reien en met je ov chipkaart moet uitchecken. Maar op q park staan alleen parkeergarages in venlo.

Reputatie 6

Gaat het om deze locatie toevallig? Dan is dit wel van Q-park en dien je, zoals MoDe al aangegeven heeft, contact op te nemen met Q-park om dit te laten vergoeden. 

Klopt deze. Ik had op de q park site gezocht onder beschikbare parkeerplaatsen en toen kwam deze niet tevoorschijn. Ik ga daar even contact mee opnemen. Bedankt. 

Badge +3

Helder 

Zodra je bij het uitrijden (of bij een betaalautomaat) een ov-chipkaart met uitcheck op datum of e-ticket* scant zou de prijs moeten wijzigen naar € 4,50

* In Amsterdam geeft een e-ticket geen reizigerskorting, in Rotterdam is een RET rit (bus tram metro) ook geldig.

Reageer