beantwoord

parkeren boxtel

  • 10 August 2022
  • 4 reacties
  • 298 Bekeken

Werkzaamheden tussen boxtel eindhoven tot 26 aug

PR parkeren is niet mogelijk tm26 aug op PR terrein boxtel

ipv bus naar station en ns-bus naar boxtel os het vele Malen sneller om met auto naar boxtel te gaan, te parkeren en de trein te pakken

dit kon enkele jaren geleden wel

parkeerterrein is totaal leeg..

eerst 4,5 week forensen naar amsterdam via rotterdam en nu 3 weken bussen

niet eerder meegemaakt in 29,5 jaar forensen

Graag jullie reactie waar ik kan parkeren in boxtel de komende weken

alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Astrid12345 10 August 2022, 20:03

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

De P+R in Boxtel wordt inderdaad gebruikt als opstap (en buffer) locatie voor de bussen richting Eindhoven.

Zelfde als het Beursplein vlakbij station Eindhoven, vonden de marktkooplui niet fijn want daar staan op dinsdag (weekmarkt 18 Septemberplein) normaal hun vrachtwagens. Die kwam ik gisteren tegen op ruim 2 km vanaf de markt.

Voor de rest, zie https://www.boxtel.nl/in-de-gemeente/parkeren

Ik heb het net nagevraagd aan de medewerker van de fietsenstalling. En je mag nu gebruik maken van de K+R aan de andere kant van het station. 
 

Ik had daarvoor al gebeld met de klantenservice van de NS maar die wisten hier niet vanaf. Dus hopelijk heb ik morgen geen boete 

Klopt. Klantenservice weet van niets… morgen rij ik door naar vught. Gratis naast station. IC stopt daar ook. 
grappig is dat naast station boxtel nog een parking is. Immens groot met 4 autos
 

 

Ik heb het net nagevraagd aan de medewerker van de fietsenstalling. En je mag nu gebruik maken van de K+R aan de andere kant van het station. 
 

Ik had daarvoor al gebeld met de klantenservice van de NS maar die wisten hier niet vanaf. Dus hopelijk heb ik morgen geen boete 

 

Hoi Astrid  heb je al wat teruggehoord?

Van Klantenservice gehoord als K&R is doorgehaald en geen parkeerbetaalmachine staat dan is het open...

Reageer