beantwoord

passagiers lift station Maarn. perron 1

  • 30 May 2023
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Al ruim een week is de reizigers lift van het perron 1 in Maarn buitengebruik.  Is dit bekend bij de NS? En zo ja, op wat voor een termijn kan daar iets aan gedaan worden. Om nu op het perron te komen is wel erg omslachtig. Gisteren nog mij dochter mrt kinderwagen naar boven moeten krijgen. Maar nog moeilijker is het voor mensen die moeilijk te been zijn. 
 

Ik zie uit naar een reactie. 
 

RAL 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 30 May 2023, 20:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi RAL en welkom bij de NS Community!

Dit defect is bekend, maar alsnog bedankt voor de melding! Donderdag 1 juli zal er weer een monteur langs gaan en hopelijk kan het probleem dan ook direct opgelost worden.

 

Reputatie 7
Badge +3

Donderdag 1 juli zal er weer een monteur langs gaan en hopelijk kan het probleem dan ook direct opgelost worden.

Je bedoelt hopelijk donderdag 1 juni, want 1 juli is op een zaterdag en zou nog wel erg lang duren.

Reputatie 6
Badge +2

Och, 1 juni inderdaad! Sorry voor de verwarring 😊

Dank voor je snelle reactie. En de komende reparatie 1 juni. 😎

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou nog even wachten met heel enthousiast te zijn. Het zou ook kunnen dat de monteur 1 juni constateert dat er een bepaald onderdeel moet worden vervangen en dat dat onderdeel een lange levertijd heeft, dan kan het misschien wel maanden duren. Eerst dus maar eens afwachten of het zo gerepareerd kan worden. 

Vandaag mijn vrouw weer even op het station in Maarn. En inderdaad de service monteur is goed bezig geweest. De lift kan weer gebruikt worden. Mijn enthousiasme houd aan, dus 😁. 

Reageer