beantwoord

poortjes bij fietsen stalling Amsterdam Muiderpoort

  • 10 July 2023
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Goede morgen allemaal

ik de heer J Den HELD was vandaag bij Amsterdam Muiderpoort om mijn fiets op te halen het is nog steeds een probleem dat er daar personen liggen te slapen en er zijn ook personen die daar wiet roken en ze klimmen makkelijk over de rekken en dat is makkelijk op te lossen door tussen de poortjes paaltje te plaatsen zo dat niemand er over heen kan klimmen ik hoop dat uw er wat aan kan doen nu. 

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 10 July 2023, 10:40

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op onze NS Community jdenheld. Zo, die heeft er wel echt een plekje van gemaakt, zeg. Ik zet je feedback natuurlijk graag door. Bedankt voor het melden hiervan!

Reputatie 6

Het komt steeds vaker voor dat mensen de stallingen als onderdak gebruiken. Er zijn voldoende plekken waar je buiten het zicht van kamera's droog kan verblijven. Er zijn mensen die met een fiets vol bagage binnenkomen en gebruik maken van de eerste 24 uur gratis stalling om daar de nacht door te brengen. Hun bagage zetten ze in een onopvallend hoekje en maken gebruik van (als ze werken) een (betaal) toilet op het station om zich op te frissen. Zoals iemand die zo leeft me zei “Het is behelpen maar ik heb alles bij de hand. Ik haal een zak krentenbollen, kan mijn waterfles vullen, er is een toilet. 2 x per dag een gratis kop koffie of een bak soep, en mijn telefoon opladen bij het leger des heils en 1x per week daar een douchebeurt. Als er eens iemand wat zegt van mijn aanwezigheid in de fietsenstalling dan sta ik te wachten op een bekende die mijn bagage op komt halen, past niet allemaal op mijn fiets”
Er zijn mensen waarvan je niet merkt dat ze zo leven omdat ze geen sporen achterlaten...

Reageer