beantwoord

poortjes doen het niet Nieuw Vennep

  • 6 July 2022
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

De poortjes bij Nieuw Vennep station doen het niet. De poortjes staan gewoon open en er is geen mogelijkheid tot inchecken. Zelf heb ik een studenten ov maar hoe zit dit als ik een boete krijg? Ik heb een foto gemaakt als bewijs voor de zekerheid. 

icon

Beste antwoord door MoDe 6 July 2022, 10:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Studeer je rechten? Leuke stageaire opdrachtje dan.

Dan krijg JIJ de bewijsplicht on dat enorm burokraties apparaat van spoorwegen ervan te overtuigen dat het echt niet jouw schuld was-plus dat de allermodernste techniek elke gemiste insjek-om wat voor reden dan ook-meteen als ernstige zwartrijder bestempelt en boetes van 50 euries oplegt. Alle kosten daartoe zijn voor jouw rekening.

Dat mogelijk opens veel meer mensen aldaar opgestapt met zelfde euvel zitten kan het systeem echter net opspeuren.

Als je meteen meldde en nog voor S´hol zit: daar heb je nog steeds geen poorten en staat de trein toch langer stil-maar de palen staan boven.

Reputatie 7
Badge +3

Goed dat je een melding hier en een foto hebt gemaakt. Als je een twitter-account hebt kun je dit soort meldingen via Twitter doen.

Met SRP moet je altijd in/uitchecken.

Reputatie 7
Badge +1

Valt mij op dat er de laatste dagen meerdere meldingen van openstaande poortjes zijn. Ook op Twitter.

Barendrecht en Hilversum dacht ik ook.

Reageer