Gisteren reisde ik van Vught naar Best, een traject die ik vaker bereis.
Aangekomen in Best, check ik vanwege ophalen en ook uit gewoonte aan de voorzijde van het station uit. De poortjes waren bij aankomst om 12.45 uitgevallen maar stonden wel open.
Hierdoor kon ik het station wel verlaten en verder reizen naar de uitvaart.
Vraag 1:Is de reden van de uitval bekend.
Vraag 2: Is het standaard zo dat bij storing van de poortjes opengezet worden of open gaan?
Vraag 3: Zou dat ook gelden voor de poortjes aan de achterzijde?
Vraag 4: Omdat ik dit traject regelmatig bereis, en om 16.15 weer terug ben gereisd; (toen werkte alles weer) wordt dit dan automatisch aangevuld of is het beter even contact met de klantenservice op te nemen.
Bij de reishistorie van de ov-chipkaart zijn de reizen al zichtbaar.
Vraag 5 Normaalgesproken kun je maar 3 x per jaar via uitcheck gemist gegevens aanvullen Telt dit ook door als je dit buiten je schuld om gebeurd of altijd 3 x per kaar.