Hoi allemaal, ik krijg heel vaak een bericht van de NS dat ik gecorrigeerd wordt voor het ontbreken van een check-uit bij station Muiderpoort. Dat ligt echt aan de check-uit poortjes. Het is niet dat ik er doorheen glip. Ik betaal elke maand flink veel geld om met de trein te reizen en dit irriteert mij mateloos.
Bladzijde 1 / 1
Balen dat het zo vaak fout gaat, KatrienVermeulen. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder heb gehoord dat het fout gaat op Muiderpoort. Heb je de kaart al eens laten uitlezen bij een Servicebalie? Het kan namelijk zijn dat er iets niet helemaal goed zit in je kaart zelf.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.