Skip to main content

Ranzige onbemande toiletten

  • 18 July 2024
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Gisteren was het weer zo ver. Ik wilde op een station naar het onbemande toilet en het was duidelijk al een paar dagen niet schoongemaakt. Overal afval omdat de prullenbak propvol zat, geen toiletpapier en er was op de babyverschoontafel geplast. En dan heb ik niet over een paar druppels maar over een poel urine. 

Eerder heb ik ook zoiets meegemaakt op een ander station. Daar ben ik niet eens naar binnen gelopen, want ik zag ontlasting op de muren en vloer, naalden in de wasbak en braaksel over alle oppervlakken. 

 

Als het nou gratis zou zijn dan kon ik hier mee leven. Maar voordat ik de deur kan openen heb ik al betaald, en dat geld krijg je niet terug. 

Ik vind het schandalig dat je na betaling niet kunt rekenen op een enigszins schoon toilet. 

Weet iemand of je toch op de één of andere manier je geld terug kunt krijgen?

1 reactie

Vervelend dat je het toilet op station ? en station ? zo hebt aangetroffen @Eef_96 . Het is bizar hoe medereizigers met deze toiletten om gaan. Natuurlijk moet er goed schoongemaakt worden, maar dit soort verontreiniging is niet van één of meerdere gewone bezoeken.

Geld terug kan je proberen via de NS klantenservice. Bellen of chat gaat daarvoor het beste.

Reageer