vraag

reclame borden op stations

  • 29 March 2024
  • 5 reacties
  • 162 Bekeken

Er bestaan posters op NS stations: "Er zijn 88 monumentale stations in Nederland”. Weet iemand welk reclame bureau deze gemaakt heeft? Mijn dochter staat er nl op en zou in contact met dat bedrijf willen komen. Ik zou het leuk vinden zo'n poster thuis te hebben.


5 reacties

Goedenavond JudithJohanna, Welkom op de NS community!

Wat leuk dat je jouw dochter herkende op de poster! Heb je een foto van de poster? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe de poster eruit ziet. Dan ga ik het voor je navragen!

Hallo Melissa, het gaat om deze poster. Foto is niet heel scherp door de weerspiegeling. Fijn dat je het wil navragen, groetjes 

 

Hallo Melissa,

Weet je al iets meer over de reclame borden?

Ik ben erg benieuwd, mijn dochter is eind deze maand jarig, en toeval of niet: ze werkt bij de klantenservice van de NS. Dus het zou super leuk zijn om haar met haar verjaardag te feliciteren met zo'n poster!

Met vriendelijke groet,

Judith

Goedemiddag JudithJohanna,

Mijn excuses jouw eerdere bericht heb ik helemaal over het hoofd gezien.

Helaas heb ik nog geen reacties mogen ontvangen op mijn vraag. Wat leuk dat jouw dochter ook bij de klantenservice werkt van NS! Dan zijn jouw dochter en ik collega's. Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst! Ik ga mijn vraag nogmaals opnieuw stellen intern.

@JudithJohanna

Voor je het weet zijn de posters alweer verdwenen. Als je op de NS site kijkt Adverteren bij NS | Over NS | NS vind je de volgende link. Adverteren (Uitgelogd) – Media op stations inclusief email en telefoonnummer. Ook al gaat het in dit geval niet om elektronische borden, dan zullen ze vast en zeker wel weten waar je anders terecht kunt met je vraag.

Je zou zelf even kunnen bellen en wie weet kunnen ze je verder helpen. Waarschijnlijk gaat dat wat vlotter. Succes!

Reageer