beantwoord

restitutie

  • 8 October 2022
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb bij Barbeton op perron 4 Amersfoort vergaderd. Na in en uitchecken krijg ik factuur van €20. Hoe terug te ontvangen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 October 2022, 11:17

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Als u uitcheckt op hetzelfde station waar u hebt ingecheckt, en er is meer dan een uur verstreken, dan wordt het instaptarief ingehouden. NS neemt aan dat u in deze tijd wel een reis gemaakt zult hebben en omdat niet kan worden vastgesteld welke reis, bent u daarvoor 20 euro kwijt.

Om dit bedrag terug te krijgen, kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice en uw situatie daar uitleggen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +1

Lijkt me verder dat een dgl. centrum vast wel ergens heeft staan hoe te handelen om dit soort situaties te voorkomen? Anders kunnen ze amper hun business goed drijven.

Reputatie 7
Badge +2

Toen op deze locatie op het perron nog een restaurant zat hadden ze een uitcheckpaaltje in het restaurant staan, zodat je geen gemiste check-out door de verblijftijd zou hebben. Staat die er nu dan niet meer?

Al is er hier nog altijd een alternatief, namelijk uitchecken bij het overstapmeubel onderaan de trap van perron 4/5.

Reputatie 7
Badge

Tollius toch? Dat restaurant dat altijd meer personeel dan klanten had. 

Reageer