beantwoord

Resultaten enquête

  • 16 October 2023
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Wat doet de NS met de resultaten van enquêtes bij de stations? Vanochtend weer een gezien…

Na talloze keren enquêtes invullen is het op de stations die ik gebruik (Hoorn en Purmerend) nog even bedroevend. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand daar positief over oordeeld maar er verandert jarenlang niets. In Purmerend is er aan de oostzijde een groot hok op het perron waar je in de regen binnen natter wordt dan buiten. Het lekt daar al 7 jaar... Wat een treurig station is dat zonder enige service voor de reiziger!

In Hoorn was er nog een stationshal. Eerst zijn de balies gesloten toen de hele hal. Nu is er een koud wachthok waar je 18:00 uit gegooid wordt. Aan de noordzijde is helemaal geen wachtruimte daar sta je altijd in de kou. Geen fijn overstapstation, het wordt alleen maar minder...

Dus de vraag is: waarom enquêtes houden als blijkbaar er niets mee gebeurt?

icon

Beste antwoord door Laura NS 16 October 2023, 15:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge

Werkverschaffing.

Welkom op onze NS Community, RWMBisscheroux. De informatie wordt natuurlijk niet voor niets verzameld, maar ik weet niet wat daar achter de schermen precies gebeurt. Het moet allemaal maar net mogelijk zijn. Jouw nu gegeven feedback speel ik uiteraard gelijk even door hier.

Dag Laura,

Dank en prima, ben benieuwd wat de terugkoppeling gaat zijn van jouw collega's...

Je zult het met mij eens zijn dat een enquête de indruk wekt dat er op zijn minst iets mogelijk is? Waarom anders een enquête houden?

 

Dag Laura,

Dank en prima, ben benieuwd wat de terugkoppeling gaat zijn van jouw collega's...

Je zult het met mij eens zijn dat een enquête de indruk wekt dat er op zijn minst iets mogelijk is? Waarom anders een enquête houden?

 



Och, verwacht maar niet dat je een terugkoppeling krijgt.

Ik ben ook een poos geleden weggegaan bij het NS Panel. Na de honderdduizendste vragenlijst  wat ik van de winkeltjes op het station vond, vond ik het wel welletjes. In de nieuwsbrief van het NS Panel zag ik dat anderen wel eens echt over leuke onderwerpen werden bevraagd…
Maar ook de vragenlijsten van de klantenservice via Messenger. Laatst weigerden ze een vraag te beantwoorden, maar dan tot drie keer toe aan komen zetten met een vragenlijst wat ik van hun dienstverlening vond. 

 

Tja, het gemarkeerde antwoord is natuurlijk geen antwoord op de vraag van TS. Maar dat zien we hier natuurlijk vaker op de community.
 

Reageer