beantwoord

Rokers busstation Arnhem

  • 13 June 2023
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste,

In het overdekte busstation van Arnhem station wordt er ontzettend veel gerookt (ook te zien aan de vele peuken die op de grond liggen). Specifiek de rechterkant bij de ramen (als je via de draaideuren binnenkomt) die uitkijken op de centrale hal. 

Omdat het hier overdekt is, is de rookoverlast erger. Veel mensen hebben er last van, waaronder ik die op lijn 33 en 300 moet wachten in dezelfde hoek. 

Is het mogelijk om hier iets aan te doen? Bordjes, mensem aanspreken...iets?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 June 2023, 18:27

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo ATB en welkom bij de NS Community,

 

Wat naar dat er zoveel wordt gerookt bij het busstation. Ik ben bang dat wij niets voor je kunnen betekenen omdat deze haltes niet van ons zijn. Wellicht kan je je klacht neerleggen bij de desbetreffende busvervoerder.

Reputatie 7

Pal naast de ingangen/uitgangen van Arnhem CS richting centrum wordt eveneens veel gerookt. Iedere keer als ik er kom staan daar mensen te roken / blowen. Dat is dan meestal wel buiten het station dus, dus dan zou het mogen. De in/uitgang is jammer genoeg klein (gek eigenlijk, waarom geen brede uitgang of meerdere deuren zoals op veel andere stations) en iedereen moet dus door deze rookwolken. Helaas.

Reageer