beantwoord

Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2



Toon eerste bericht

141 reacties

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. En dat was afgelopen donderdag ook al het geval. Ik weet niet of deze nu al dan 3 dagen stilstaat. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

I'm on it! Bedankt zaandam!

Reputatie 2

Goedemiddag Laura,

 

Dank je wel, maar ik zag vanmiddag dat de roltrap nu met lint is afgesloten. Ik neem aan dat deze dan in onderhoud is?? 

 

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten

Robert

Reputatie 2

Goedemorgen,

Vanaf gisteren (of misschien al eerder) staat de roltrap weer stil. Het is lang goed gegaan, maar sinds een paar weken vaak uitval. Zouden jullie dit wederom willen doorgeven?  Ik moet er wel bij vermelden dat onder aan de roltrap , de paal met de verlichting rood of groen het ook niet meer doet.

Alvast bedankt voor de moeite.

Robert

 

We zetten de melding weer door!:sweat_smile: Dankjewel voor het doorgeven!

Reputatie 2

En mocht er onderhoud komen dan hoor ik het wel aub. In ieder geval bedankt voor het doorgeven.

En nog een fijne dag

 

groeten

Robert

Goedemorgen, ook ik wil graag doorgeven dat deze roltrap al een aantal weken stil staat.

Goedemorgen SLP. Een melding daarvan is doorgezet!

Reputatie 2

Afgelopen 2 weken heeft de bewuste roltrap stilgestaan. Er zat ook een sticker met defect erop en dat ze ermee bezig zijn. Hij is gemaakt echter vanmorgen stond deze alweer stil. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. 

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

Ik heb er even achteraan gebeld en de reparatie van de afgelopen periode is helaas nog niet afgerond. Dat hij het wel deed zal wellicht een testrun zijn geweest? Dat is niet geheel duidelijk.

Reputatie 2

Ok dank je wel in ieder geval voor de informatie. We wachten het af. Nogmaals bedankt voor je snelle reaktie. Nog een prettige dag.

 

Reputatie 2

Goedemorgen,

Hierbij wil ik doorgeven dat vanaf sowieso gisteren de roltrap weer stil staat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

 

Fijne dag nog

Ik heb het wederom doorgegeven! 

Reputatie 2

Goedemiddag,

Dank je wel voor de moeite.

Fijne dag nog

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap al minimaal 2 dagen al stil staat. Vorige week hadden ze al nieuwe roltreden geplaatst en deed het daarna weer, nu dus echter niet meer. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

groeten
Robert

Ik geef je signaal weer door!

Reputatie 2

Goedeavond Denice,

Dank je wel voor de moeite.

Groeten 

Robert

 

Reputatie 2

Goedemorgen,

Helaas staat de roltrap al stil sinds mijn vorige melding. Het blijft een lastig geval. Is deze dan in onderhoud wederom?

Alvast bedankt voor de moeite.

groeten

Robert

Het is helaas vaak wachten op onderdelen. In sommige gevallen worden bepaalde onderdelen zelfs niet eens meer gemaakt en dat maakt ze nogal lastig verkrijgbaar. Ik zal onze servicedesk opnieuw inlichten!

Reputatie 2

Goedemiddag, 

 

In ieder geval bedankt voor je antwoord. We wachten het af.

Nog een prettige dag

Groeten 

Robert

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. Onlangs was hij gemaakt, had ik begrepen en hij deed het ook weer. Echter vanmorgen stond die stil.

Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

 

Fijne dag 

Groeten

Robert

Jammer dat het weer raak is. Ik ga er melding van maken!

Reputatie 2

Dank je wel voor de moeite

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. 

Zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Alvast bedankt voor jullie moeite. Nog een prettige dag

Goedemorgen! Wat jammer dat hij weer stil staat. Ik heb de melding doorgezet.

Reageer