beantwoord

Roltrap stuk Den Haag HS spoor 5/6

  • 20 April 2022
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Inmiddels is de roltrap van spoor 5/6 op Den Haag HS al weken stuk. Niet het idee dat deze melding bekend is bij de technische dienst. Graag een melding maken en doorzetten naar TD

icon

Beste antwoord door Lorena NS 20 April 2022, 10:35

Bekijk origineel

5 reacties

Een moderator zal het hopelijk nog even doorgegeven maar waarschijnlijk is dit al lang bekend.

Er zijn zeer lange wachttijden voor onderdelen (veelal maatwerk) en er is een tekort aan technisch personeel. Dus geduld is een schone zaak.

Reputatie 7
Badge +1

Kan nog schoner: op mijn lokale station, niet zo ver hiervandaan, zijn beide roltrappen al maanden tot ruim 1 jaar buiten bedrijf-die is half opengebroken en ligt nu vol met peuken en lege blikkies.

Reden: als je maandje terug nieuws volgde: gebrek aan chips (uit China) en nog meer aan deskundig geschoold personeel. In wat mindere mate is dat evenzeer te merken in andere landen rondom NL-en zelfs op de trots nationale airport Schiphol (die lange platte wandelbanen)

Misschien zijn gewone trappen in combinatie met wat liften een meer betrouwbare oplossing. Op Japanse stations zie je ook maar zeer zelden roltrappen dus het moet kunnen.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Carmenv en welkom op de NS Community! 

Ik heb het even nagekeken en deze melding is al bij ons bekend. Hier hebben we de afgelopen weken ook meerdere meldingen van gehad. Zoals al wordt aangegeven, kan het even duren voordat een roltrap gemaakt kunnen worden. Ik hoop dat de roltrap snel weer gaat werken!

Reputatie 7
Badge

Ik neem aan dat dit ook voor de roltrap op de Utrecht Centraal naar de perrons van de sporen 11 en 12 geldt? Die ligt inmiddels ook al bijna een jaar open.

Reageer