Skip to main content

Goedemorgen.

Ik maak nu al enige 4 maanden, 4 dagen per week gebruik van het ov via Ede wageningen. Ik zie een mooi station ontstaan. Maar ik begin mij wel erg te ergeren aan de niet werkende roltrappen. Op spoor 3 en 5 zijn ze nu echt al enkele maanden stuk. Vooral met dat allemaal zo nieuw is, snap ik dat er genoeg gebeuren moet rondom het station. Maar het lijkt me toch het grootste uitgang punt dat reizigers goed kunnen voort bewegen op en naar het station? Ik ben nog jong en kan me prima redden maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen niet goed ter been zijn en dit niet te doen is. 

Zou hier alstublieft iets aan kunnen gebeuren? 

Maar het lijkt me toch het grootste uitgang punt dat reizigers goed kunnen voort bewegen op en naar het station?

Daar heb je zeker gelijk in. Ik heb er direct even achteraan gebeld, maar beide defecten zijn al bekend. Voor de roltrap op spoor 3 is helaas nog geen terugkoppeling. De roltrap op spoor 5 zal nu opnieuw worden bekeken. Dus bedankt voor je melding! Helaas konden ze geen hersteldatum aangeven, maar hopelijk werken ze beide snel weer.


Zie erook geregeld mensen aan werken. Er wordt dus telkens wat aan gedaan, maar elke keer gaat er weer wat mis.

 

Werd in dit topic gewezen op vandalisme ipv technische mankementen.

https://community.ns.nl/op-het-station-17/monitoring-roltrappen-86009?postid=613507#post613507

 


Het is inderdaad opgelost zie ik nu. Super fijn! Bedankt voor het oplossen. 

 

Groet 


Reageer