Skip to main content
Antwoord

roltrappen Station HS

• September 9, 2023
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Is er een indicatie wanneer de roltrappen naar spoor 3 en 4 ( deze is denk ik al sinds begin dit jaar stuk) en de roltrappen naar spoor 5 en 6 gemaakt gaan worden? Vind het erg apart dat dit zolang duurt. 

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community, Kikixm. De roltrappen naar spoor ¾ neergaand zijn 27 augustus gemaakt. Bedoel je deze ook en wanneer was dit? Over 5/6 zie ik geen melding, dus die zet ik erin. Opgaand of neergaand?

6 reacties

• Koploper****
  • September 9, 2023

De enige indicatie is dat u er rekening mee moet houden dat dit net als elders heel lang gaat duren.

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2023

Welkom op onze NS Community, Kikixm. De roltrappen naar spoor ¾ neergaand zijn 27 augustus gemaakt. Bedoel je deze ook en wanneer was dit? Over 5/6 zie ik geen melding, dus die zet ik erin. Opgaand of neergaand?

• Auteur
  • Sprinter
  • September 11, 2023

De roltrappen opgaand zijn stuk

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • September 11, 2023

Dat is net het verschil, ik zet het door!

• Auteur
  • Sprinter
  • September 13, 2023

Ik kom net weer bij HS, maar de roltrap opgaand bij spoor 3 en 4 is niet gemaakt dus ik weet niet waar die informatie vandaan komt?

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 13, 2023

Laura gaf aan dat de roltrap neergaand gerepareerd is. Ik heb nu jouw melding over de opgaande roltrap van spoor 3-4 opnieuw gemeld. Daarbij heb ik ook nog even de update gezocht voor de opgaande roltrap van spoor 5-6. Deze gaat het de komende tijd helaas nog niet doen. Hiervoor zijn onderdelen besteld, en die laten vaak lang op zich wachten.