beantwoord

sanifair voucher

  • 2 October 2023
  • 6 reacties
  • 229 Bekeken

Reputatie 2

Weet iemand waar je eigenlijk korting krijgt met die Sanifair vouchers? Bij de toiletten staan een aantal zaken opgegeven, maar ofwel nemen die de voucher niet aan (The Doner Company), bestaan ze niet meer (er is geen De Broodzaak meer op Tilburg CS) of geven ze soms geen korting (bij Kiosk is de voucher niet combineerbaar met andere acties).

icon

Beste antwoord door danhub 2 October 2023, 21:53

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Op deze pagina kunt u daar informatie over vinden.

Reputatie 2

Op deze pagina kunt u daar informatie over vinden.

Zoals ik al probeerde aan te geven klopt die informatie niet. Kijk bijv. bij Tilburg: er is geen De Broodzaak op dat station, De Doner Company neemt de vouchers niet aan, en bij Kiosk nemen ze wel aan maar krijg je soms netto geen korting wegens niet combineerbaar met andere acties.

Badge +3

Als de informatie van Sanifair onjuist is, dan raad ik u aan hierover contact op te nemen met Sanifair.

Badge +3

Heb iets dergelijks ook eens gehad bij Smullers met een voucher met barcode (niet van Sanifair).

Die konden ze helemaal niet scannen (ze hebben geen handscanners) en de code intikken op de kassa werkte ook niet. Zal bij Döner Company niet anders zijn. Manager erbij en een gratis snack gekregen (welke wil je, dan haal ik die van binnen ‘uit de muur’ voor je). Het probleem kwam hem wel bekend voor dus.

Bij Kiosk uiteraard wel, dus vreemd dat ze het daar niet accepteren.

Reputatie 5

Op deze pagina kunt u daar informatie over vinden.

er is geen De Broodzaak op dat station, De Doner Company neemt de vouchers niet aan

De zaken die genoemd staan bij de link van @Tochjo weigeren helaas regelmatig de vouchers. (Bij Kiosk werkt het eigenlijk altijd wel, zolang je maar geen kortingen combineert.) Niet alleen Döner Company, maar heb dit de laatste keer ook bij Smullers meegemaakt. Ander bedrijf o.i.d. werd mij verteld. Starbucks zelfde verhaal. Je bent volledig afhankelijk van de medewerker/eigenaar/manager van de tent. Idee is ook dat als mensen eenmaal binnenstaan meestal toch wel een aankoop doen, 50 cent goedkoper of niet.

Hier kun je niet zoveel aan doen, is gewoon een kwestie van proberen en geluk hebben. Een goed overzicht van waar deze vouchers wel of niet geldig zijn is er helaas niet en zal er ook nooit komen.

Reputatie 7
Badge +2

De gelinkte pagina is overigens sowieso verouderd, dus er kan best iets tussen staan wat niet meer van toepassing is. Bij station Amersfoort zie ik totaal niet meer bestaande winkels tussen het lijstje staan waar je 'm kunt besteden.

Reageer