schade Fiets

  • 20 December 2021
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

Hallo, ik heb mijn fiets staan in een bewaakte zelfservice fietsenstalling in Culemborg. Vandaag kwam ik mijn fiets halen en deze was erg beschadigd (kapot getrapt) ook heb ik wel vaker wat jongeren daar gezien en ik wil hier een melding van maken


4 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik neem aan dat je ook aangifte hebt gedaan van vernieling?

Ik hoop voor je dat er camera's hangen, en dat de politie (kans is groot als meer mensen aangifte doen) dat ze de camerabeelden gaan bekijken.

Reputatie 7
Badge +3

Uit diverse topics blijkt dus dat je bij het idee van bewaakte fietsenstalling niet zo veel voor moet stellen (er worden ook gewoon fietsen gestolen uit bewaakte stallingen), zolang de stalling niet bemenst is. Hooguit zijn er wat camerabeelden te zien achteraf van wat onherkenbare gastjes en dan moet je nog allerlei moeite doen dat de politie die beelden gaat bekijken. 

Reputatie 7

Uit diverse topics blijkt dus dat je bij het idee van bewaakte fietsenstalling niet zo veel voor moet stellen (er worden ook gewoon fietsen gestolen uit bewaakte stallingen), zolang de stalling niet bemenst is. Hooguit zijn er wat camerabeelden te zien achteraf van wat onherkenbare gastjes en dan moet je nog allerlei moeite doen dat de politie die beelden gaat bekijken. 

 

Zoals een fietsenhandelaar dat ooit tegen mij formuleerde: “Awel, waar gadde gij ne brood kopen ? Bij de bakker, bekant. Want dor zijn viel brode bè elkoar !

En waarom moede dan nie uw v’lo in de stationsparking stalle ? Omda de fietsendief ook graag got naar wor d’r veel v'los bij elkaar stoan !”

Hallo, ik heb mijn fiets staan in een bewaakte zelfservice fietsenstalling in Culemborg. Vandaag kwam ik mijn fiets halen en deze was erg beschadigd (kapot getrapt) ook heb ik wel vaker wat jongeren daar gezien en ik wil hier een melding van maken

Dag Lieke, 

Ik doe momenteel onderzoek naar bewaakte fietsenstallingen van NS. Jouw ervaring kan een aanvulling zijn voor het onderzoek. Zou ik je hier nog wat meer over mogen vragen? 

Hartelijke groet, 

Nick den Engelsman - Fontys onderzoeksredactie

PS: mijn e-mail is nickdenengelsman@hotmail.nl

Reageer