Schandalig

  • 6 August 2022
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik had niet in de gaten vanmorgen dat er vanaf Schothorst bijna geen treinen reden en mistte de 7:43 sprinter naar Utrecht.

Oke volgende, maar welke???? 7:56 en 8:13 en 8:26 reden niet

8:34 de volgende!!!!!! 51 minuten later.

Dit noem ik echt schandalig.

Terug van Utrecht naar Schothorst net iets minder erg. 18:20 met de bus in Utrecht en pas 19:07 trein naar Schothorst. Enschede had geen zin omdat in Amersfoort de sprinter naar Vathorst niet reed. Dan zou ik weer 25 minuten in Amersfoort moeten wachten.

Denken jullie wel na met wat jullie doen. Of misschien ProRail. Dit kan echt niet!

Ik reageer niet op commentaar.

Ik probeer jullie wakker te schudden dat dit gewoon niet kan.

De dubbeldekker van Utrecht naar Schothorst is nooit vol op zaterdag. Maar nu moest iedereen met deze trein, omdat ze geen keuze hadden. Of weer een half uur langer wachten.

Ik had echt medelijden met mensen die voorbij Schothorst wonen. 1x per uur een sprinter.

En dan nog staken binnenkort. Ik ben benieuwd hoe dat weer gaat. Het gaat echt nergens meer over. Doe iets doordachts en ga niet op die boeren lijken.

 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als je de NS top wakker wilt schudden kun je beter een brief sturen naar het hoofdkantoor van NS in Utrecht.

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen hier net zo veel als jij.

Reputatie 1

gewoon kijken naar werkzaamheden en storingen. Maar dat doet ze dus nooit!

Reputatie 7
Badge +3

De lijst met vervallen treinen vanwege het personeelstkort was vandaag inderdaad best weer lang.

Overigens zie ik dat er wel om 8:04 een ICr naar Amersfoort Centraal ging waarmee je een 2 minuten cross platform overstap op de IC naar Utrecht had en waarmee je een half uur eerder in Utrecht had kunnen zijn. Twee minuten is misschien krap maar als er geen vertraging is, lukt het wel. 

Ik had echt medelijden met mensen die voorbij Schothorst wonen. 1x per uur een sprinter.

Er zijn buiten de brede Randstad een hele hoop trajecten waar de sprinters zaterdag/zondag altijd maar om het uur rijden.

Overigens voldoet NS met een uurdienst in het weekend gewoon aan de concessie eisen. Alleen op ma-vr tot 20.00 uur moet overal minimaal ieder halfuur een trein rijden.

Ik denk dat dat toch echt Karma is na je post eerder deze week richting de NS medewerkers. Deal with it.

Reageer