schoonmaa

  • 22 July 2023
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Wat is er sinds 1-7-2022 gebeurt op station Rotterdam Centraal en omgeving het is smerig en ziet er rommelig uit ook de omliggende stations, ZIET DE NS DIT NIET OFZO eerst kon je bij wijze van spreken er van de vloer eten maar nu. Het schoonmaakbedrijf wat er zat is weg en de nieuwe geeft niets om ons als reiziger, hun klant de NS en hun schoonmaakmedewerker de 2 directeuren van dit bedrijf denkt alleen aan geld. Waar eerst voldoende schoonmaakmedewerker waren moet je ze echt zoeken. Bij navraag aan de medewerkers beschikken ze niet over voldoende middelen en materialen, dragen sommige nog 2 soorten kleding 1 van het andere schoonmaakbedrijf en 1van de nieuwe ICS ofzo. Dit kan en mag toch niet zo doorgaan ikals reiziger wens een schoon station maar dat kan dit bedrijf niet waarmaken. Waar is de oude garde schoonmaakmedewerker en schoonmaakbedrijf. Moet alles nu ten koste gaan enkel om geld. Ik heb maar uit frustratie weer mijn auto gaan gebruiken. Ik vindt het zo in en in triest voor de schoonmaakmedewerker. 

 

 

 

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge

U zegt het al. Het gaat om geld. Klagen heeft weinig zin want er wordt niks mee gedaan.

Beste Vareo,

 

Helmaal gelijk. Maar als meerdere reizigers gaan klagen kan de NS er niet omheen toch?

Reputatie 7
Badge

Wie weet. Maar dit soort klachten zijn er al veel. En ik krijg niet de indruk dat daar wat mee gebeurt.

Reageer