beantwoord

Scooterstalling vol

  • 8 September 2022
  • 2 reacties
  • 275 Bekeken

Ik reis al een tijdje vanaf Driebergen-Zeist naar school, om naar het station te komen kom ik met de scooter. De bewaakte fietsenstalling heeft hier plek voor, alleen op sommige tijdstippen is het gewoon druk. 
Zo druk dat de stalling soms vol is. Op de vraag of ik hem ergens anders in de staking kan neerzetten krijg ik een nee, omdat daar geen afzuiging is voor de gassen die vrij komen. Fair!

Waar moet ik hem dan neerzetten? 
‘je kan hem hiervoor neerzetten, maar dan heb je de kans dat hij verwijdert wordt door de gemeente niet echt een antwoord waar ik iets aan heb. Heb hem uiteindelijk ergens bij een bedrijf in de buurt kunnen plaatsen.

Kan hier een oplossing voor worden bedacht? Iets te makkelijk voor de medewerker om het zo van zich af te schuiven.

icon

Beste antwoord door Robert B 8 September 2022, 20:15

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Voorheen was er aan de overkant van de Hoofdstraat een overdekte (maar onbewaakte) stalling, maar die is tijdens de verbouwing volgens mij verplaatst naar het P+R terrein aan de Stationsweg/Odijkerweg (zeg maar bij het politiebureau).

Waar mocht je hem nu stallen, bij Triodos Bank of Antropia of zo?

Welkom bij de NS Community!

Voorheen was er aan de overkant van de Hoofdstraat een overdekte (maar onbewaakte) stalling, maar die is tijdens de verbouwing volgens mij verplaatst naar het P+R terrein aan de Stationsweg/Odijkerweg (zeg maar bij het politiebureau).

Waar mocht je hem nu stallen, bij Triodos Bank of Antropia of zo?

Ik heb hem bij het tuincentrum dichtbij gestald, Abbing tuincentrum 

Reageer