Service

  • 17 July 2022
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 1
  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

In de nacht van 9 juli kwamen wij aan op station Holland spoor (Den Haag). Voor vertrek naar het station hadden wij de laatste vertrek tijden bekeken (geen bijzonderheden). Eenmaal aangekomen op station bleek dat de trein die wij moesten hebben naar Schiphol, was komen te vervallen. 
 

Wij hebben de Boa team (Boy en Marcel) om informatie gevraagd en uitgelegd dat wij onze vliegtuig moesten halen. De heren hadden toen nog geen melding ontvangen van de uitval. Eenmaal rond te hebben gebeld was er inderdaad sprake van een calamiteit. Boy en Marcel hebben voor ons rond gebeld voor een alternatief. De heren waren zeer behulpzaam. Terwijl Boy aan het bellen was voor oplossing had Marcel met ons een zeer fijne gesprek gevoerd over hen dagelijks werkzaamheden als boa team. 
 

Na even rond te hebben gebeld, hebben de heren ons binnen korte tijd op de taxi gezet naar Schiphol. Dankzij  de betrokkenheid en snelle handeling van deze heren hebben wij onze vlucht gehaald en een mooie vakantie gehad. 
 

Bedankt heren en NS! 

 
 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Top geregeld. Ook complimenten aan jou zelf dat je niet zoals teveel andere reizigers maar zelf een taxi bent gaan regelen en dan achteraf de kosten gaat terugvragen aan NS. Jouw verhaal laat zien hoe het wel moet, vraag het NS en laat NS de taxi regelen. Het voordeel in jouw geval was wel dat dit gebeurde op een station waar NS medewerkers aanwezig waren en die jullie konden (en wilden) helpen.

Ik ben 26/11/2022 met de trein van Oss naar Breda gereisd met inchecken ik heb een voordeelkaart en er reisde iemand met mij met een ovchipkaart ,bij aankomst in Breda en uitchecken bleek dat de persoon die met mij reisde 20euro enkele reis moest betalen we zijn naar de service balie in Breda gegaan en daar uitgelegd wat er gebeurd was de medewerkers 2 dames hebben het zo netjes en vriendelijk opgelost het geld teruggestort opnieuw verrekend met 40% korting,zo ontzettend vriendelijk geholpen dat ik met deze recensie deze dames echt in het zonnetje wil zetten!!! 

Reageer