Service op t station in Hengelo? | NS Community

Service op t station in Hengelo?

  • 29 April 2023
  • 10 reacties
  • 215 Bekeken

Hier op NS Hengelo wordt iedereen die in de wachtruimte wil er momenteel uitgestuurd (ouderen, vrouw met kinderwagen) door medewerkster Kiosk. Reden: de vloer is net gedweild. Valt misschien nog in te komen (hoewel?), maar de vloer is ondertussen voor 90% droog. En ik heb t koud en wil graag binnen wachten. Rare gang van zaken. 


10 reacties

Reputatie 7
Badge

Wat een vreemd gedrag. Ik zou een klacht doorzetten via de klantenservice bellen, chat, facebook, twitter, of een moderator kan je klacht doorzetten. 

Nog vragen verder? 😌

Goedemorgen Aknoli en welkom bij de NS Community!

Dat is inderdaad vrij vreemd. Ik kan me voorstellen dat er wellicht een waarschuwing gegeven wordt omdat het hierdoor glad is, maar het lijkt mij niet de bedoeling om mensen te weigeren met dit als reden. Ik weet niet of je er misschien ook al iets van had gezegd tegen de betreffende medewerker, maar mocht je willen heeft de Kiosk een contactformulier waar je feedback en tips kunt doorgeven.

Reputatie 7
Badge +3

Het zou zo maar kunnen dat er instructies zijn om de ruimte af te sluiten wanneer er net gedweild is. Natte vloeren kunnen valpartijen opleveren. Met alle gevolgen voor de aansprakelijkheid voor het bedrijf dat de opdracht heeft gegeven tot dweilen.

Je kunt je wel afvragen op welk tijdstip van de dag dit dweilen het best kan gebeuren. 

Reputatie 7
Badge +3

Goedemorgen Aknoli en welkom bij de NS Community!

Dat is inderdaad vrij vreemd. Ik kan me voorstellen dat er wellicht een waarschuwing gegeven wordt omdat het hierdoor glad is, maar het lijkt mij niet de bedoeling om mensen te weigeren met dit als reden. Ik weet niet of je er misschien ook al iets van had gezegd tegen de betreffende medewerker, maar mocht je willen heeft de Kiosk een contactformulier waar je feedback en tips kunt doorgeven.

Als het glad zou zijn, hoort er een veiligheidjesbordje o.i.d te staan

Reputatie 7
Badge

Het zou zo maar kunnen dat er instructies zijn om de ruimte af te sluiten wanneer er net gedweild is. Natte vloeren kunnen valpartijen opleveren. Met alle gevolgen voor de aansprakelijkheid voor het bedrijf dat de opdracht heeft gegeven tot dweilen.

Je kunt je wel afvragen op welk tijdstip van de dag dit dweilen het best kan gebeuren. 

Nou dan had er een boorde moeten staan. Maar dat stond er nou eenmaal niet. En als je wat beter had gelezen dan had je kunnen bestuderen dat TS toch duidelijk had aangegeven dat 90% van de vloer droog was. Dus het lijkt mij niet dat je daar over glijd meer. 

In Den Bosch wordt de wachtruimte op spoor 3/4 schoongemaakt en gedweild door het schoonmaakbedrijf dat ook de rest van het station schoonhoudt. Als de vloer gedweild is wordt de wachtruimte afgesloten door de deur met roodwit plastic tape vast te vinden. Na verloop van tijd komt de schoonmaker dan terug om de tape te verwijderen en is de ruimte weer beschikbaar.

Reputatie 7

Blijkbaar wordt op stations goed gedweild. Nu de treinen nog. Zit momenteel weer tussen de stofnesten en oude drankvlekken. De vloer ziet er niet uit.

Blijkbaar wordt op stations goed gedweild. Nu de treinen nog.

In heb niet gezegd dat er iedere dag wordt gedweild maar ik zie ze toch vrij regelmatig bezig.

Reputatie 7
Badge

In heb niet gezegd dat er iedere dag wordt gedweild maar ik zie ze toch vrij regelmatig bezig.

 

Nou. Das toch alleen maar goed? 

In heb niet gezegd dat er iedere dag wordt gedweild maar ik zie ze toch vrij regelmatig bezig.

 

Nou. Das toch alleen maar goed? 

Ja, geen klachten over het schoonhouden van ons station.

Reageer