beantwoord

snelbus

  • 20 March 2024
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Ik moet zaterdag de Snelbus nemen vanaf Utrecht centraal naar Hilversum. Waar vind ik deze bus? 

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 20 March 2024, 18:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik zie in de dienstregeling dat de bus niet van Utrecht cs vertrekt maar van Utrecht Overvecht. Dus eerst met de trein naar Overvecht en daar op de bus stappen.

De bussen vanaf Overvecht zijn stopbussen, als het echt om de snelbus gaat dan zal deze wel vanaf Centraal, maar die rijdt zo snel gezien alleen 's avonds laat. Die bussen zouden dan vanaf de Jaarbeurszijde moeten vertrekken. Overdag vertrekken er dus alleen stopbussen vanaf Overvecht, volgens de NS website “vanaf de bushalte”, welke precies zal ter plaatse wel aangegeven zijn, er zijn 4 bushaltes (A, B, C en D) allemaal op zo'n 100 meter ten noorden van het station.

Reputatie 3

Vertrekplaats NS bussen:

Weesp: vanaf de achterzijde van het station Naarden-Bussum: vanaf de voorzijde van het station., Bussum Zuid: vanaf de OV-halte., Hilversum Media Park: vanaf de bushalte., Hilversum: vanaf de voorzijde van het station., Hilversum Sportpark: vanaf de bushalte., Hollandsche Rading: vanaf de bushalte., Utrecht Overvecht: vanaf de bushalte.

Reageer