beantwoord

stadion station Feyenoord. moderniseren uitbreiding dienstregeling na afloop


Heb een verzoek gedaan om station  stadion Feyenoord te moderniseren, en de dienstregeling na afloop van de wedstrijden uit te breiden 

toiletten ontbreken, geen lift, geen overkapping 

anno 2022 kan dit niet meer

begin alvast met een toilet container

een tevreden NS reiziger, en Feyenoord supporter 

Dirk Huisman

 

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 May 2022, 18:56

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge

U blijft maar doordrammen. Heeft u ook al contact opgenomen met uw club?

Reputatie 7

Omdat de toiletten bij Feyenoord smerig zijn moet de NS een container neerzetten, onzin en dit zegt een Rotterdammer die de club sympathiek vindt. Het is een halte en meer niet.

En zolang er in dit gebied niet geïnvesteerd wordt niets doen en geld uitgeven waar het echt nodig is.

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer alle stations en haltes van toiletten zijn voorzien komt mogelijk een keer Rotterdam Station in beeld. Voor 30 dagen per jaar is het grote onzin veel geld te investeren.

Reputatie 1

Wat een onzin, een station wat zo beperkt gebruikt wordt zo renoveren!!! Ik ken stations die dagelijks in gebruik zijn en al die voorzieningen niet hebben.

Ook buiten het stadion zijn nu extra containers geplaatst als verbetering van de toiletten 

er wordt nu ook ( meer ) rekening gehouden met vrouwen

de treinen zijn zo vol op de heenweg, dat het onmogelijk is gebruik te maken van de toiletten in de trein 

na afloop in de winter bij regen wachten op een trein is niet ideaal

bij Delft Campus gebruikt men de overkapping tevens voor de opwekking van elektriciteit 

 

@Dirk

Ik heb het gevoel dat niet doordringt dat je voor een station dat hooguit 30 dagen per jaar één tot twee uurtjes wordt gebruikt geen kosten gaat maken.

Mijn advies, loop voortaan een kwartiertje van/naar station Lombardijen. Dat is net zo ver lopen als bij PSV van/naar Eindhoven Centraal of bij Ajax van/naar Duivendrecht. 

Niet iedereen is in staat zo ver te lopen 

het verbeteren van de service van en naar het stadion, helpt ook de verkeersdrukte te verminderen 

ik kom al uit Den Bosch gereisd

met OV een goede verbinding 

geen extra kwartier lopen, dat lukt mij, en volgens mij meer mensen niet (meer)

met sportieve groeten 

Dirk Huisman

geen extra kwartier lopen, dat lukt mij, en volgens mij meer mensen niet (meer)

Ik ken u niet, maar dan neem ik dan aan dat u serieuze lichamelijke beperkingen hebt en dan is het wellicht sowieso beter om te kijken of de auto niet een beter alternatief is.

U kunt als Bosschenaar natuurlijk ook (net als ik) fan van FC Den Bosch worden. Nieuwe fans zijn altijd welkom en het spelpeil went snel.😁

Wij hebben een auto ter beschikking 

mijn vriendin werkt in de gezondheidszorg

dus kan ik lang niet altijd de beschikking over de auto 

bovendien reis ik bij voorkeur met de trein 

De laatste keer was ik met een jeugdteam uitgenodigd voor een wedstrijd van FC Den Bosch

Toen ik een steward er op wees dat de eigen supporters de reclameborden aan het slopen waren, haalde hij zijn schouders op, en draaide zich weerom

zonder een poging te wagen tieners erop te wijzen dat dit gedrag niet acceptabel is

Na dit bezoek enkele jaren geleden heb ik niet de indruk dat het gedrag van een aantal supporters is verbeterd

mijn zoon heb ik vanaf 4 jaar onregelmatig meegenomen , naar Feyenoord 

wij voelen ons veilig in het stadion, en daarbuiten 

het is dan misschien wat verder weg, maar het reizen waard

 

Reputatie 7
Badge +3

U blijft maar verwijzen naar Delft Campus, dat is een station wat wel dagelijks gebruikt wordt. 

Reputatie 1

ik begrijp dat in de regen wachten niet prettig is maar misschien is een jas met capuchon een oplossing voor u? Nogmaals, in mijn ogen zijn de dingen die U wilt niet realistisch voor een station wat zo weinig gebruikt wordt.

Een overkapping is dat niette realiseren?
als je het maakt van zonnepanelen levert het bijna elke dag geld op

Reputatie 7
Badge +1

Een overkapping is dat niette realiseren?
als je het maakt van zonnepanelen levert het bijna elke dag geld op

Beste Dirk,

 

Je kan hier nog 1000 keer klagen . Er gaat gewoon niets gebeuren met jouw aanbevelingen. NS en Portrail hebben beide een behoorlijk begrotingstekort. De gelden die al aan stations besteed worden, gaan naar de stations die frequent gebruikt worden. Rotterdam stadion hoort daar niet bij.

 

Daarnaast is er ook nog sprake van personeelstekorten. Het weinige personeel wat er al is zal zeker niet bij Rotterdam stadion aan de slag gaan. 

Reputatie 7
Badge +3

Geduld is een schone zaak. Maar inderdaad zal 1000 keer dezelfde vraag stellen als het goed is 1000 keer hetzelfde antwoord geven. In dit geval dat er geen cent geïnvesteerd gaat worden in station Rotterdam Stadion.

Ondanks de vele negatieve reacties zal ik je suggestie alsnog doorzetten. Ik ben alleen bang dat deze er niet zal komen. 

 

P.S. Hopelijk wint Feyenoord volgende week woensdag!

Reageer