Skip to main content
Antwoord

statiegeld jager station Goes hele station overhoop gehaald?

• December 27, 2024
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Het lijkt me dat er een statiegeld jager bezig is geweest op station Goes, al het troep ligt buiten alle prullenbakken...

Beste antwoord door Daniël NS

Ik heb een melding doorgezet hierover! 

9 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • December 27, 2024

Okee, wat nu? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Koploper**
  • December 27, 2024

Okee, wat nu? 

Wat denk je.

• Koploper****
  • December 27, 2024

Het lijkt me dat er een statiegeld jager bezig is geweest op station Goes, al het troep ligt buiten alle prullenbakken...

Waarom moeten Zeeuwen er op alle stations in hun Provincie steeds een bende van maken? 

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • December 27, 2024

Gets. Waar rond het station was dit? Dan zet ik een melding door.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Koploper**
  • December 27, 2024

Gets. Waar rond het station was dit? Dan zet ik een melding door.

Overal.

De tunnel, de stationshal en het perron.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Koploper**
  • December 27, 2024

Waarom moeten Zeeuwen er op alle stations in hun Provincie steeds een bende van maken? 

'T gaat er op elke station zo aan toe, alleen is het op andere grotere stations bijna normaal.

• Koploper****
  • December 27, 2024

H

'T gaat er op elke station zo aan toe, alleen is het op andere grotere stations bijna normaal.

Wat er in Middelburg, Arnemuiden en Goes gebeurt is elders in Nederland toch echt niet gangbaar.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Koploper**
  • December 27, 2024

H

Wat er in Middelburg, Arnemuiden en Goes gebeurt is elders in Nederland toch echt niet gangbaar.

Arnemuiden is de enige uitschieter, de andere stations die je noemt zijn op een paar uitzonderingen na nooit slachtoffer.

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 27, 2024

Ik heb een melding doorgezet hierover!