Skip to main content
Antwoord

station Lelylaan

• November 22, 2023
  • 9 reacties
  • 200 Bekeken

• Op het juiste spoor

De roltrap op station Amsterdam Lelylaan staat al een paar weken stil. Waar kan ik dit melden?

Beste antwoord door Lorena NS

Hey ElsR en welkom bij de NS Community! 

Je bent hier op de juiste plek om dit te melden. Wil je nog wel laten weten om welke roltrap dit gaat (welk spoor en op- of neergaande roltrap)?

9 reacties

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 22, 2023

Je bent hier op de juiste plek om dit te melden. Wil je nog wel laten weten om welke roltrap dit gaat (welk spoor en op- of neergaande roltrap)?

• Op het juiste spoor
  • December 14, 2023

Hi, 

De roltrap op Amsterdam Lelylaan bij spoor 1-2 in de Stationshal werkt tot op heden niet.

@Lorena NS zou je een ticket hiervoor aan willen maken en hieronder een link willen delen? Dit, zodat we de status kunnen checken. 

Alvast bedankt

• Reisleider*
  • December 14, 2023

Er is helemaal geen neergaande roltrap op station Lelylaan. Misschien handig als NS medewerkers ook iets weten over de diverse stations.

Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • December 14, 2023

Goedemorgen mbjk. Bedankt voor de toelichting, ik heb het defect aangemeld. Ik kan geen ticket/status delen helaas.
AnjaB plattegronden stampen is geen onderdeel van de opleiding tot klantenservicemedewerker, helaas.

• Reisleider*
  • December 14, 2023

Gewoon even opzoeken lijkt me. 

• Op het juiste spoor
  • December 20, 2023

Goedemorgen mbjk. Bedankt voor de toelichting, ik heb het defect aangemeld. Ik kan geen ticket/status delen helaas.
AnjaB plattegronden stampen is geen onderdeel van de opleiding tot klantenservicemedewerker, helaas.

@Sascha NS Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wat is meestal de doorlooptijd van een soortgelijke melding? Tot op heden is de roltrap defect. 

• Koploper****
  • December 20, 2023

@Sascha NS Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wat is meestal de doorlooptijd van een soortgelijke melding? Tot op heden is de roltrap defect. 

Reparatie kan weken duren, bijv. als er onderdelen nodig zijn die op maat gemaakt moeten worden. Daarnaast is er een groot tekort aan monteurs.

• Op het juiste spoor
  • January 4, 2024

Hoi,

al weken is de roltrap (er is er maar 1) op dit station defect. Kunnen jullie laten weten wanneer deze gemaakt wordt? Neem aan dat er wel een planning gemaakt is.

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • January 4, 2024

Hey Lely, welkom bij de NS Community!

We zijn op de hoogte van de defecte roltrap, maar ik kan je helaas geen oplosdatum geven. Zoals Tamzin al aangegeven heeft kan dit soms weken duren.