beantwoord

station Lelylaan

  • 22 November 2023
  • 9 reacties
  • 173 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

De roltrap op station Amsterdam Lelylaan staat al een paar weken stil. Waar kan ik dit melden?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 22 November 2023, 10:09

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey ElsR en welkom bij de NS Community! 

Je bent hier op de juiste plek om dit te melden. Wil je nog wel laten weten om welke roltrap dit gaat (welk spoor en op- of neergaande roltrap)?

Hi, 

De roltrap op Amsterdam Lelylaan bij spoor 1-2 in de Stationshal werkt tot op heden niet.

 

@Lorena NS zou je een ticket hiervoor aan willen maken en hieronder een link willen delen? Dit, zodat we de status kunnen checken. 

 

Alvast bedankt

Reputatie 3

Hey ElsR en welkom bij de NS Community! 

Je bent hier op de juiste plek om dit te melden. Wil je nog wel laten weten om welke roltrap dit gaat (welk spoor en op- of neergaande roltrap)?

Er is helemaal geen neergaande roltrap op station Lelylaan. Misschien handig als NS medewerkers ook iets weten over de diverse stations.

Goedemorgen mbjk. Bedankt voor de toelichting, ik heb het defect aangemeld. Ik kan geen ticket/status delen helaas.
AnjaB plattegronden stampen is geen onderdeel van de opleiding tot klantenservicemedewerker, helaas.

Reputatie 3

Gewoon even opzoeken lijkt me. 

Goedemorgen mbjk. Bedankt voor de toelichting, ik heb het defect aangemeld. Ik kan geen ticket/status delen helaas.
AnjaB plattegronden stampen is geen onderdeel van de opleiding tot klantenservicemedewerker, helaas.

@Sascha NS Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wat is meestal de doorlooptijd van een soortgelijke melding? Tot op heden is de roltrap defect. 

 

@Sascha NS Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wat is meestal de doorlooptijd van een soortgelijke melding? Tot op heden is de roltrap defect. 

Reparatie kan weken duren, bijv. als er onderdelen nodig zijn die op maat gemaakt moeten worden. Daarnaast is er een groot tekort aan monteurs.

Hoi,

al weken is de roltrap (er is er maar 1) op dit station defect. Kunnen jullie laten weten wanneer deze gemaakt wordt? Neem aan dat er wel een planning gemaakt is.

Reputatie 6

Hey Lely, welkom bij de NS Community!

We zijn op de hoogte van de defecte roltrap, maar ik kan je helaas geen oplosdatum geven. Zoals Tamzin al aangegeven heeft kan dit soms weken duren.

Reageer