Stations Piano Den Haag Centraal

  • 15 March 2023
  • 5 reacties
  • 257 Bekeken

Trieste stationspiano Den Haag Centraal 

 

Al bijzonder enorm lange lange tijden erger ik me mateloos aan de schandelijke stationspiano in DenHaag Centraal. Wat een vreselijke anti-reklame voor een potentieel zo mooie gelegenheide om piano te kunnen spelen. 

 

Van buiten ziet hij er bijzonder mooi uit maar te bespelen valt dit wrak (want dat is het!!) niet.  Veel toetsen slaan niet aan en blijven gewoon vast zitten en sommige zijn afgebroken en het ding is verder totaal vals.

 

De onderhouds organisatie “Bol.com” die ik hierover emailde wil er dolgraag iets aan doen maar kan dit niet zonder opdracht van de eigenaar NS. 

 

De NS heb ik herhaaldelijk gebeld maar de telefonistes konden (wilden??) mij niet helpen.

 

WANNEER geeft de NS eindelijk opdracht aan de fa. BOL om dit wrak te vervangen?

 

Ik heb het al onder de aandacht van de lokale krant De Posthoorn gebracht maar geen reactie.

 

Als er binnen een maand niets aan gedaan is dan ga ik hierover schrijven naar de Telegraaf, misschien wil die en artikeltje aan dit cultuur barbarisme wijden 

 

In naam van alle pianoliefhebbers wil ik dit onder ieders aandacht brengen in de hoop dat meerdere reizigers contakt opnemen met de (op dit gebied) luie NS

 

Het is een ANTI reknlame voor piano enthousiasten; de NS bereikt er het tegengestelde me van wat zij initieel wilde: de reiziger Cultuur brengen

 

Nu brengt NSj alleen haat en “annoyance” voor pianomuziek

 

 

 


5 reacties

ERRATUM

De onderhouds firma is niet Bol.com maar BolPianos.nl

De stations pianos in ENGELAND zijn prima onderhouden;dus het kan WEL! 

Ja: zelfs de beroemde Pianist Sir Elton John speelt vaak op de stationspiano’s en heeft er zelfs eentje aan een station (ik meen London?) geschonken!

Ook de zeer bekende Boogie-Woogie pianiste  “Ladyva” speelt regelmatig op de stations pianos aldaar.

(Zie dit linkje)  https://www.google.com/search?q=play+ladyva+station&oq=play+ladyva+station+&aqs=chrome..69i57.17704j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:132ff313,vid:mQl_6mcQBaQ  

 

We blijven hopen dar de NS er ook iets aan gaat doen!!

 

 

Hier nog een leuk filmpje waar de bekende Pianist “Dr.K” (Brendan Kavanagh op een STATIONSPIANO speelt in London Central Station in Engeland (waar de piano’s WEL goed worden onderhouden !)

(zie linkje)

 

Reputatie 7
Badge

London Central Station?

Reputatie 6

Hey PaulDenHaag. Welkom bij de NS Community.

Ik heb de stationsmanager gemaild met het verzoek om hier naar te kijken. Ik kan geen beloftes maken, maar het is doorgezet.

Reageer