beantwoord

Stroeve fietsenrekken fietsenstalling Utrecht CS

  • 9 November 2022
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

De fietsenstalling bij Utrecht CS is prachtig en handig, maar het valt mij op dat er geen onderhoud wordt gepleegd aan de uitschuifbare rekken. Een drupje olie zou hier wonderen doen. Nu kost het veel moeite om een bovenrek in en uit te schuiven. Vele rekken functioneren hierdoor ook niet meer. Een aantal blijft in de uitgeschoven positie staan, waardoor je erg moet opletten om er niet tegenop te lopen met je hoofd. Dus mijn advies: geef twee studenten om de drie maanden een dagje een oliespuit en al deze problemen zijn verholpen.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 9 November 2022, 11:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

HiĀ Harryman en welkom bij de NS Community!

Het moet zeker geen onveilige situatie worden bij de uitgeschoven rekken. Ik heb je melding direct doorgezet zodat er snel iemand langs kan om dit op te lossen. Bedankt voor je bericht.

Bedankt voor de snelle actie! Hoop dat het opgelost wordt.

Juist, zonde ook als deze rekken door achterstallig onderhoud snel slijten. Ik denk dat de helft van de rekken bovenste laag nu al niet meer goed rolt, in ieder geval in de rijen waar ik gewend ben mijn fiets te stallen. Vrij vervelend als je wilt opschieten om een trein te halen en je komt erachter dat het rek waar je fiets in op slot hebt gezet niet meer inschuift. Ik hoop echt dat hier snel iets mee gedaan wordt, ik zet mijn fiets altijd in de bovenste rij omdat dat het beste past met mijn mandje en daar minder kans is op beschadiging van mijn dierbare fiets wanneer iemand anders hun fiets er ruw naast zet.

Reageer