Skip to main content
beantwoord

Tas ophalen zonder service punt Den Helder

  • 16 June 2024
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Beste NS community,

Ik ben net mijn tas verloren in de trein en gelukkig is die gevonden, echt helemaal fantastisch en super blij mee. Nogmaals bedankt! Ik heb alleen te horen gekregen dat ik hem pas binnen 2 weken terug krijg. Ik heb de inhoud eigenlijk morgen echt nodig anders kan ik niet werken. Is er een optie dat ik hem toch morgen kan ophalen op het station Den Helder, dat zou echt heel fijn zijn. Ik kan anders 2 weken niet werken.

Vriendelijke groet,

Damiaan

6 reacties

Reputatie 6

Goedemiddag Damivh. Welkom bij de NS Community.

Helaas is dit vaak niet te versnellen. We kunnen je hier helaas niet direct mee helpen op de Community, maar je kunt je vraag nog stellen bij de gevonden voorwerpen afdeling van onze klantenservice.

Bedankt voor je bericht!

In Den Helder @Damivh , als deze daar daadwerkelijk is afgegeven, is geen servicepunt. Gevonden spullen gaan dan in een kluis welke regelmatig wordt geleegd. Dan gaan de spullen naar Utrecht naar het centrale punt. Dan wordt alles verzendklaar gemaakt en zo gauw de verzendkosten zijn voldaan, wordt het verstuurd.

Bedenk wel dat aangetroffen bankpasjes, ID kaarten en OV chipkaarten niet worden teruggestuurd maar ingeleverd bij de instanties.

Voor dat je je spullen terug hebt gaan dus helaas wel wat dagen overheen. Ophalen in Den Helder of Utrecht is niet mogelijk.

Bedankt voor je antwoord! Kan ik het ook niet proberen om het toch te regelen met een conducteur of code in Den Helder? Dat ik me ergens identificeer want het zou echt onmogelijk zijn mbt werk. :(

 

Vriendelijke groet,

 

Damiaan 

.........Kan ik het ook niet proberen om het toch te regelen met een conducteur of code in Den Helder?

Snap dat je dat graag zou willen, maar dit is helaas niet mogelijk. De kluis kan niet geopend worden door (toevallig aanwezig) personeel of een code in Den Helder.

Dit wordt gedaan door koeriers welke het aanwezige gevonden goed volgens regelgeving transporteren naar het centrale punt in Utrecht. Ook zij geven dit dus nooit zomaar af.

Je zult dus echt de procedure gewoon moeten volgen.

Okee helder, dankuwel!

Reageer