beantwoord

technisch defect detectiepoort

  • 4 November 2021
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Op 27/7/2021 is het detectiepoortje ‘s ochtends  op Hoofddorp NS defect. De toegangsdeuren naar het perron staan open maar de detectie weigert. Ik kon hier  niet inchecken, heb mijn reis vervolgd en op Amsterdam RAI uitgecheckt. Er wordt €20 als boete in rekening gebracht vanwege het “vergeten” inchecken. Mij valt niets te verwijten , zodoende ben ik het niet eens en zou graag het bedrag terugkrijgen.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 4 November 2021, 21:35

Bekijk origineel

1 reactie

Hey fz56, en welkom op de NS Community!

Wat jammer dat je niet kon inchecken. In de meeste gevallen kun je zo'n gemiste check herstellen via www.uitcheckgemist.nl. Als het hier niet lukt kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen je verder helpen!

Reageer