Op 27/7/2021 is het detectiepoortje ‘s ochtends op Hoofddorp NS defect. De toegangsdeuren naar het perron staan open maar de detectie weigert. Ik kon hier niet inchecken, heb mijn reis vervolgd en op Amsterdam RAI uitgecheckt. Er wordt €20 als boete in rekening gebracht vanwege het “vergeten” inchecken. Mij valt niets te verwijten , zodoende ben ik het niet eens en zou graag het bedrag terugkrijgen.
Bladzijde 1 / 1
Hey fz56, en welkom op de NS Community!
Wat jammer dat je niet kon inchecken. In de meeste gevallen kun je zo'n gemiste check herstellen via www.uitcheckgemist.nl. Als het hier niet lukt kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen je verder helpen!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.