Teruggave

  • 21 July 2023
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Beste heer mevrouw,

 

Vanmiddag heb ik telefonisch contact gehad met de NS. 

 

Aan de telefoon legde ik de volgende situatie uit:

De nacht van 15 op 16 juli ben ik in Nijmegen geweest tijdens de zomerfeesten. Toen ik en mijn vriend de laatste trein wilden pakken werden wij tegengehouden voor het station door de politie vanwege de enorme drukte. Eenmaal aangekomen op het station was er zoveel chaos bij de poortjes dat iedereen zich door de poortjes duwden. Vanwege dat geduw kon ik dus ook niet inchecken. Ondertussen was mijn laatste trein al vertrokken en moest ik weer terug de stad in. Om weer door de poortjes terug te gaan heb ik wel uitgecheckt in. Op dat moment is er 20 euro van mijn pas gehaald. Dit vind ik zeker niet terecht en ben dan ook meteen naar iemand toegelopen van de NS. Die meneer vertelde mij dat ik even moest bellen en dat het dan wel goed zou komen.

 

Ik heb vandaag gebeld naar de NS klanten service en had het idee dat mevrouw mijn situatie niet goed begreep. Dat is zo omdat, ik na het gesprek een mailtje kreeg met, dat er een aanvraag is gedaan van 10 euro terugbetaling. En een paar minuten laten wordt dit ook nog eens afgewezen.

 

Daarom heb ik meteen weer gebeld en mevrouw zei dat ik een mailtje moest sturen. Ook nadat ik aangaf dit graag telefonisch aftehandelen. 

 

Ik vind het jammer dat het vrij veel gedoe is voor iets waar een reiziger weinig aan kan doen. Ook vind ik het teleurstellend dat de klantenservice je weigert verder te helpen als je het graag telefonisch wilt oplossen.

 

Ik hoop daarom ook dat dit snel opgelost wordt!

 

Ik hoor graag zo voorspoedig mogelijk van u.

 

Met vriendelijke groet,

 

Fleur van Triest


2 reacties

Badge +3

Het is vervelend om te moeten zeggen nadat u bij de telefonische klantenservice al niet goed geholpen bent, maar hier kunnen we ook niets voor u doen. Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot transactiegegevens en kunnen al helemaal geen restitutie regelen.

U moet echt rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om een medewerker van NS te spreken hierover. Dat kan telefonisch, maar daar hebt u al bakzeil gehaald. Het kan ook per chat (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of door een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Misschien hebt u met een van de digitale kanalen meer succes, omdat u uw verhaal al zo duidelijk hebt uitgetypt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag Fleur, wat vervelend dat er €20 in rekening is gebracht, terwijl je niet meer kon reizen. Je kunt het beste reageren op de mail waarin de teruggave werd afgewezen.

Reageer