beantwoord

toiletpapier op

  • 10 March 2024
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Enerzijds een melding: het toiletpapier in het linker toilet op station Hoofddorp is op.

Anderzijds een vraag: ik ben na bovenstaande constatering naar het rechter toilet geweest en heb dus twee keer €0,50 moeten betalen. Mag ik de €0,50 van het linker toilet terug?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 10 March 2024, 16:43

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

We hebben hier geen kleingeld maar wellicht kan de klantenservice iets voor u betekenen.

Reputatie 6

Ik heb een melding voor je doorgezet om dit aan te vullen. Een claim kan je hier helaas niet indienen, daarvoor dien je contact op te nemen met onze klantenservice

Reputatie 7
Badge +4

Bommel neem altijd een rol mee in de rugzak, al probeer ik er onderuit te komen in de trein, ;-), Bovendien lijkt het soms of de WC in de trein een aantal type bezoekers heeft die wel erg lang werk hebben. Het is niet op te lossen met een laxeermiddel, vrees ik.

Bovendien lijkt het soms of de WC in de trein een aantal type bezoekers heeft die wel erg lang werk hebben. Het is niet op te lossen met een laxeermiddel, vrees ik.

Zo'n lijntje naar binnen snuiven duurt even.

Reputatie 7

Wat zien die treintoiletten eruit tegenwoordig. Laatst ook al gezien, en vanmiddag weer, van Zwolle (14.17) naar Den Haag HS met de intercity. 1 toilet is defect (wordt medegedeeld als je op de knop naast de deur drukt). Het andere toilet stonk enorm, was van vloer tot plafond gehéél bekladderd met graffiti, de vloer was nat/plakkerig (daar sta je dan in met je schoenen) en de wc bril smerig. Vies papier rond de pot op de grond en een blauwe plastic handschoen (dat leek het tenminste). Medelijden als je als vrouw naar zo'n toilet moet.

Heel goed dat je gelijk het traject/vertrektijd hebt vermeld, hier kan ik een actieve melding voor plaatsen. Erg treurig, inderdaad. 

Reageer