beantwoord

Trappen Nijmegen Goffert afgesloten

  • 30 June 2023
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 3

Waarom zijn twee van de vier trappen die toegang geven tot station Nijmegen Goffert afgesloten?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 30 June 2023, 21:44

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb niks kunnen achterhalen en vraag mij af of wij deze linten hebben opgehangen. Meestal wordt op het station ook wel aangegeven waarom deze zijn afgesloten.

gaat er nu dan door iemand gekeken worden naar de situatie. het wordt natuurlijk niet voor niets gevraagd en als het niet bekend is bij de ns dan zou daar actie op ondernomen moeten worden lijkt me.

of mag iedereen nu zomaar linten ophangen op stations?

Reputatie 7
Badge

Is het geen mogelijkheid om die linten er zelf af te halen? Of erover heen stappen.

Is het geen mogelijkheid om die linten er zelf af te halen? Of erover heen stappen.

je mag toch verwachten dat erryt daar actie voor ondernomen heeft. als je dat als burger doet heb je straks een probleem als ze wel met reden daar hingen. Dat is iets wat de ns moet afhandelen en actie op moet ondernemen.

Nog steeds/weer afgesloten zonder bord of info. Vanochtend wel mannen aan het werk aan de trap. Wat info zou fijn zijn. In forensschema heb ik ook geen tijd om de lift uit te vogelen. Moet de gehele trap afgesloten zijn?

Reageer