Trein van Hilversum naar Noordwijk | NS Community

Trein van Hilversum naar Noordwijk

  • 18 May 2023
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Ik ga naar mijn werk. en misschien kan er iemand mij uitleggen waar ik precies moet zijn.


5 reacties

Badge +3

Welkom @CudaKill 

Ben je verdwaald of uitleg nodig?

Vertel, en maak het zo spannend mogelijk om deze tijd (2:23) waar je heen zou willen.

Of bel 030 751 5155 voor een advies!

Het is blijkbaar Hemelvaartsdag (en dus een feestdag?!) en de treinen rijden als op een zondag.

Wie dat bedacht heeft weet ik ook niet!

Het zal ongetwijfeld iets met religie en de Bijbel/Koran of zo te maken hebben dat de trein naar je werk vandaag niet rijdt of zo. 😫😴

Het is blijkbaar Hemelvaartsdag (en dus een feestdag?!) en de treinen rijden als op een zondag.

Onzin, de treinen rijden op Hemelvaartsdag net als andere jaren zaterdagsdienst.

Reputatie 7
Badge +2

Het is blijkbaar Hemelvaartsdag (en dus een feestdag?!) en de treinen rijden als op een zondag.

Onzin, de treinen rijden op Hemelvaartsdag net als andere jaren zaterdagsdienst.

Tussen zaterdags- en zondagsdienst is tegenwoordig ook niet heel veel verschil meer natuurlijk bij NS, behalve het tijdstip van eerste treinen. Sinds er geen kwartierdiensten in het weekend meer zijn merk je ook niet echt meer dat die later opstartten op zondag.

Reputatie 7
Badge

@CudaKill U weet dat Noordwijk geen treinstation heeft? Waar u moet zijn? Om te beginnen op het station van Hilversum!

Het is blijkbaar Hemelvaartsdag (en dus een feestdag?!) en de treinen rijden als op een zondag.

Onzin, de treinen rijden op Hemelvaartsdag net als andere jaren zaterdagsdienst.

Tussen zaterdags- en zondagsdienst is tegenwoordig ook niet heel veel verschil meer natuurlijk bij NS, behalve het tijdstip van eerste treinen. Sinds er geen kwartierdiensten in het weekend meer zijn merk je ook niet echt meer dat die later opstartten op zondag.

Het verschil is inderdaad veel kleiner geworden daarom zou het ook handig zijn om de zaterdag en zondag volledig gelijk te trekken ook al omdat het verschil in aantal reizigers ook steeds kleiner is geworden.

Maar er zijn nog wel significante verschillen. Tussen Nijmegen en Wijchen rijden bijv. op zaterdag drie treinen per uur en op zondag maar eentje en ook tussen Zwolle en Groningen rijden er op zaterdag veel meer sprinters.

Reageer