Hey, ik heb vraag over een treinreis naar een bepaalde locatie zoals ik het zie kan je naar meerdere stations in amsterdam reizen is dat effectief ook dat het de treinen naar bepaalde locaties rijdt ? Of rijdt het naar amsterdam centraal ?
En nog een vraag over parkeren aan het station hoe moet ik dat regelen ?
Beste antwoord door iMark
Als je met de reisplanner een reis plant naar een adres dan wordt door de reisplanner over het algemeen de snelste route berekend. Dat hoeft niet via Amsterdam Centraal te zijn. Heel vaak zelfs niet.
Op de reisplanner van ns.nl kun je je reis plannen naar het exacte station waar je wil zijn. Parkeren is op ieder station anders, dus het vertrekstation delen is wel zo makkelijk:)
Als je met de reisplanner een reis plant naar een adres dan wordt door de reisplanner over het algemeen de snelste route berekend. Dat hoeft niet via Amsterdam Centraal te zijn. Heel vaak zelfs niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.