beantwoord

uitchecken Den Haag centraal

  • 6 November 2022
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Ik heb deze week 2 maal een mail ontvangen dat ik niet uitgecheckt ben. Dat is 2 maal gebeurd op Den Haag centraal. Daar je het perron alleen kunt verlaten via de poortjes ga ik ervan uit dat er een defect zit bij de poortjes.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 6 November 2022, 12:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge

Wat staat er in uw mijn NS account?

Reputatie 6

Goede middag Minnenvd. Welkom bij de NS Community.

Het is mogelijk dat er dan een poortje defect is. Ik ben dan wel een serienummer van het poortje nodig om hier een melding van door te zetten. Zou je dit doorkunnen geven als je er weer langs komt?

Weet niet meer door welk poortje ik ben gegaan. Ik kom uit een trien met een paar honderd reizigers en die wurmen zich alleemaal door de poortjes dus een drukte van belang. In mijn NS staat het juiste uitstapstation.

Reputatie 7
Badge +1

Dan is er dus ook dikke kans dat het niet aan poortje maar aan ongeduld ff te wachten tot dat scherm weer aangeeft dat je doorkan zou kunnen liggen. Bovendien zou NS dan ook hel wat meer dezelfde klachten hebben moeten ontvangen (al zijn ze daar altijd heel erg stilzwijgend over)

Sinds dat FLEX er meer is, merk ik op dat vrij veel poortjes net wat langer als voorheen nodig hebben de transactie te verwerken

Reageer