Skip to main content
Antwoord

Utrecht CS - Laars van mijn dochtertje (2jr) verloren bij spoor 19

• February 6, 2025
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Hoi, vanmiddag 6 februari is mijn dochter (2 jaar) bij het instappen haar laars verloren. Deze viel op het spoor / onder de trein bij spoor 19. Vanwege de veiligheid hebben we de laars op het spoor laten liggen. Is er een mogelijkheid dat we het laarsje op een veilige manier weer terug kunnen krijgen? Het laarsje is blauw, donkerblauw met van binnen een witte voering. Dankjewel!

Beste antwoord door Floor NS

Hi Roel80! Welkom bij de NS Community. 

Wat balen dat jullie de laars verloren zijn, maar heel verstandig dat jullie deze niet zelf van het spoor hebben geprobeerd te halen. Mocht het laarsje nog heel zijn en van het spoor zijn gehaald, dan kun je deze hier terugvinden.

3 reacties

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hi Roel80! Welkom bij de NS Community. 

Wat balen dat jullie de laars verloren zijn, maar heel verstandig dat jullie deze niet zelf van het spoor hebben geprobeerd te halen. Mocht het laarsje nog heel zijn en van het spoor zijn gehaald, dan kun je deze hier terugvinden.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • February 6, 2025

Okido, dank, ik zal het in de gaten houden

Is er misschien een NS (onderhouds-)medewerker die de laars van het spoor kan halen?

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • February 6, 2025

Dit kun je het beste zelf even op het station vragen. Ik kan dit verzoek niet voor je indienen. 😊