beantwoord

Uur eerder reizen ?

  • 17 December 2022
  • 10 reacties
  • 339 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een e-ticket met daarop vermeld het gekozen reis-tijdstip (12.00). Maar als ik een uur eerder op het station ben kan/mag ik dan ook eerder reizen/instappen ? Bij voorbaat dank. Paul. 

icon

Beste antwoord door MoDe 17 December 2022, 10:22

Bekijk origineel

10 reacties

Wat voor ticket is het? Waar naar toe en met welke tariefsvoorwaarden? 

Reputatie 7
Badge +3

Hangt er vanaf wat voor een treinticket je hebt. Voor Nederlandse treinen is er geen treinbinding en kun je reizen wanneer je wilt. Voor buitenlandse treinen moet je wel op het gekozen tijdstip reizen.

Reputatie 7
Badge +1

Hangt er vanaf wat voor een treinticket je hebt. Voor Nederlandse treinen is er geen treinbinding en kun je reizen wanneer je wilt.

Er was toch een proef met treinbinding en korting op een bepaald traject? Of is die inmiddels afgelopen?

Voor buitenlandse treinen moet je wel op het gekozen tijdstip reizen.

Dat hangt helemaal van het ticket en de trein af. Zonder meer informatie is daarover niets te zeggen.

@PaulK 

Leuk dat je een vraag stelt en vervolgens weigert de benodigde informatie te geven 

Reputatie 7
Badge +4

Ik gok ook maar wat, maar vaak moet u bij de ICBrussel een tijd invullen, terwijl het helemaal niet uitmaakt hoe laat u reist. Let wel, met de Thalys of een aanbieding voor een Duitse trein geldt die verplichting wel.

Zonder concrete informatie over de reis en het soort ticket is het lastig.12.00 is geen standaardtijd voor een vast traject dat mij bekend is en ook niet meer voor binnenlandse reizen.

Reputatie 7
Badge +1

@PaulK

Leuk dat je een vraag stelt en vervolgens weigert de benodigde informatie te geven 

Volgens mij komen de eventuele antwoordnotificaties nog steeds in de spambox. (dat is in ieder geval bij mij zo). Misschien is dat een reden waarom topicstarters minder snel reageren..  

Reputatie 7
Badge +1

Volgens mij komen de eventuele antwoordnotificaties nog steeds in de spambox. (dat is in ieder geval bij mij zo).

Dat is zeker zo. Ook bij mij komen die mails nog steeds in de spam.

@PaulK

Leuk dat je een vraag stelt en vervolgens weigert de benodigde informatie te geven 

Volgens mij komen de eventuele antwoordnotificaties nog steeds in de spambox. (dat is in ieder geval bij mij zo). Misschien is dat een reden waarom topicstarters minder snel reageren..  

Je kunt als je een topic start na een uurtje ook zelf eens kijken naar de reacties.

Reputatie 7
Badge +3

@PaulK

Leuk dat je een vraag stelt en vervolgens weigert de benodigde informatie te geven 

Volgens mij komen de eventuele antwoordnotificaties nog steeds in de spambox. (dat is in ieder geval bij mij zo). Misschien is dat een reden waarom topicstarters minder snel reageren..  

Bij mij komen deze in mijn gewone mail. Deze wel, maar actiemails bereiken mij nog steeds niet, ook niet in spam.

Niet iedereen kijkt de hele dag mail of op de telefoon. Zo heb ik alle meldingen en geluiden op mijn telefoon uitgezet. (Alleen geluid aan voor wekker en telefoon.)

Reputatie 7
Badge

Dit lijkt mij toch wel een dringende vraag waar je snel antwoord op wil. Maar wellicht heeft @PaulK zijn reis allang gemaakt zonder een antwoord af te wachten. Of hij vond het antwoord in de gegeven reacties.

Reageer