Vastgoed op station Rheden, wie kan/mag particulier antwoorden? | NS Community
beantwoord

Vastgoed op station Rheden, wie kan/mag particulier antwoorden?

  • 30 March 2023
  • 11 reacties
  • 278 Bekeken

Beste,

Als particulier heb ik een vraag over het vastgoed op station Rheden.

Na verwoede pogingen, eerst om te weten te komen waar ik mijn vraag ergens kwijt kon en vervolgens om er een antwoord op te krijgen, lijkt het alsof particulieren en vastgoed(vragen) geen gelukkige combinatie zijn. De al gevolgde, en in diverse richtingen ‘belopen’, paden zijn NS klantenservice en NS Vastgoed.

Heeft iemand in/uit de community een tip waar (of bij wie) ik mijn vraag kan stellen?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 April 2023, 20:46

Bekijk origineel

11 reacties

Goedemiddag LKRMR en welkom bij de NS Community.

Dat is een beetje afhankelijk van je vraag. Voor zover bij mij bekend hebben we geen rechtstreekse contactinformatie van vastgoed die we kunnen delen. Klantenservicemedewerkers hebben echter wel de mogelijkheid om contact op te nemen met verantwoordelijken betreffende bepaalde stations, afhankelijk van de vraag.

Waar ben je precies naar op zoek?

Hallo Stijn,

dank voor je reactie. Dat er geen directe ‘vastgoed-lijn’ is heb ik ondervonden. 😇


Het is een vraag over een vlaggenmast die door een eerdere huurder aan NS-vastgoed op station Rheden is bevestigd. Ik heb de voormalig huurder benaderd en de huurder verwijst naar NS-vastgoed.

Is dit voldoende en helder genoeg?

Louis.

Niet echt, want het is me nog steeds niet duidelijk was de vraag precies is, enkel dat je een vraag hebt over een vlaggemast.

Sorry, je hebt gelijk.
Er zit een vlaggenmast aan een pand en ik wil die vlaggenmast graag hebben (en daarvoor verwijderen). Dat heb ik aangegeven bij de plaatser van de vlaggenmast (dat is de voormalig huurder) maar die zegt dat hij er geen uitspraak meer over kan doen omdat hij het pand niet meer huurt. Mijn vraag is: mag ik de vlaggenmast verwijderen en tot mijn eigendom maken of kan ik de vlaggenmast op een andere manier in bezit krijgen?

Duidelijk. Gaat het om deze vlaggenmast? Is er nog een specifieke reden waarom je graag deze vlaggenmast wilt hebben? Is hij al enige tijd buiten gebruik?

 

Ja, dat is'm. De vlaggenmast is al buiten gebruik sinds de fietsenmaker/huurder uit het gebouw vertrokken is, ik schat zo'n 3 a 4 jaar geleden. Redenen zijn dat ik graag een vlaggenmast zou hebben en dat de vlaggenmast steeds schever gaat staan en het zonde is dat hij onbruikbaar zou worden door omvallen. Ik zag het als win-win. :-)

 

 

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen en zal het je laten weten, LKRMR.

Het is niet toegestaan om de mast zelf te verwijderen. Ik heb wel vernomen dat we de mast zelf gaan verwijderen waarna je deze mag ophalen, LKRMR. Zou je mij een privébericht willen sturen om dit rond te krijgen?

De stations manager zal spoedig contact opnemen met LKRMR. Ik heb LKRMR gevraagd om ons te laten weten als het is afgerond.

Mijn vragen zijn beantwoord en de vlaggenmast is in mijn bezit. Dank aan allen die hier aan bijgedragen hebben!

Bedankt voor de terugkoppeling en veel plezier met de mast!

Reageer