Veelvuldige storing poortjes fietsenstalling Roosendaal

  • 14 October 2022
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1

De poortjes van de automatische fietsenstalling bij station Roosendaal vertonen extreem vaak storing de laatste tijd. Zowel de ingaande als uitgaande stroom. Het is de laatste week eigenlijk haast elke dag wel raak.
De OV-kaart wordt bij iemand dan wel goed gescand (er klinkt een piep, het scherm toont een juiste melding), maar de poortjes gaan simpelweg niet open. Ook niet na herhaaldelijk proberen.
Er staat dan een rij met mensen te wachten tot ze handmatig, na gebruik van de intercom, doorgelaten kunnen worden. Vandaag heb ik er bijna een kwartier over gedaan om uit de stalling te kunnen komen. Erg vervelend en ik kon ook zeker merken dat andere personen flinke irritatie ondervonden.

Graag zou ik dus willen aanraden om eens monteurs langs te sturen voor een goede onderhoudspoort van deze poortjes.
 

 

 

 


4 reacties

Wat lastig dat de poorten niet goed openen. Ik heb je melding doorgezet. Ik hoop dat er snel wat aan kan worden gedaan!

Reputatie 1

Bedankt voor het doorzetten, Maxime!

Reputatie 1

Kan er wellicht al bevestigd worden of daadwerkelijk een monteur binnenkort gaat kijken naar de poortjes?

Het is sinds mijn melding hier echt weer elke dag raak. Rijen met mensen die de stalling alleen maar uit kunnen na contact via de intercom. Bijkomend probleem daarbij: als het poortje op afstand wordt open gezet, blijft het ook langdurig open en accepteert de poort geen nieuwe scans van OV-kaarten meer. Gevolg: uitcheck van de fiets wordt niet geregistreerd waardoor er onterecht een teller voor kosten gaat/blijft lopen.

Reputatie 6

We zijn op de hoogte van de storing en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen, maar een exacte datum voor de oplossing heb ik helaas niet voor je.

Reageer