Bij terugkomst van onze vakantie ter plekke op schiphol gevraagd om hulp bij het inladen van 2 koffers, zou geboden worden maar helaas.
De data 12 okt. kwamen wij terug van onze vakantie en hebben bij info op schiphol onze vrije reisdag laten omzetten naar 1e klas i.p.v. 2e klas. (uiteraard tegen bijbetaling)
Gevraagd of op perron (3) enige hulp mogelijk was bij het inladen van 2 koffers voor 2 personen dit was geen probleem maar toen trein arriveerde was hulp weg.
Gevraagd aan een andere hulp op perron maar deze was daarvoor niet geschikt en moesten het zelf maar uitzoeken. Na heel wat getil om koffers in trein te krijgen en hulp derden werden wij geconfronteerd met volle coupe , naar 1e klas reizen was niet mogelijk. Tot slot onze treinrit voltooid en keurig door medereizigers geholpen bij uitstappen van NS hulp geen sprake.
Bovenstaande moest ons toch van het hart na zoveel geschreeuw en reclame van NS. waarvan Niets maar dan ook Niets waar is en er geen enkele hulp wordt geboden door NS ondanks reclames.
door 2 bejaarden reizigers van 80 ondervonden op 12 oktober 2023.