Veilig reizen met NS

  • 18 October 2023
  • 53 reacties
  • 1112 Bekeken

Bij terugkomst van onze vakantie ter plekke op schiphol gevraagd om hulp bij het inladen van 2 koffers, zou geboden worden maar helaas.

De data 12 okt. kwamen wij terug van onze vakantie  en hebben bij info op schiphol onze vrije reisdag laten omzetten naar 1e klas i.p.v. 2e klas. (uiteraard tegen bijbetaling)

Gevraagd of op perron (3) enige hulp mogelijk was bij het inladen van 2 koffers voor 2 personen dit was geen probleem maar toen trein arriveerde was hulp weg.

Gevraagd aan een andere hulp op perron maar deze was daarvoor niet geschikt en moesten het zelf maar uitzoeken. Na heel wat getil om koffers in trein te krijgen  en hulp derden werden wij geconfronteerd met volle coupe , naar 1e klas reizen was niet mogelijk. Tot slot onze treinrit voltooid en keurig door medereizigers geholpen bij uitstappen van NS hulp geen sprake.

Bovenstaande moest ons toch van het hart na zoveel geschreeuw en reclame van NS. waarvan Niets maar dan ook Niets waar is en er geen enkele hulp wordt geboden door NS ondanks reclames.

door 2 bejaarden reizigers van 80 ondervonden op 12 oktober 2023.


This topic has been closed for comments

53 reacties

Bedankt voor het delen van je ervaring. Deze is zeer waardevol voor ons. Tevens zal ik je wens doorzetten om mogelijk te maken om te helpen met bagage indien dat wenselijk is.

Reputatie 7
Badge +3

Conclusie: Er is geen NS personeel welke je koffers en bagage de trein in tilt. Als ze zo adverteren op Facebook zou het ook geen probleem moeten zijn om hier een link van te posten.

 

Neem de volgende keer een taxi of regel iemand met een auto, een Uber of wat dan ook. Daar sjouwen ze wel je koffers voor je als het zo'n heikel punt is.

Wat ik de volgende keer neem is mijn zaak en niet de jouwe en jij hoeft het toch niet te betalen wel,

bijdrage zie ik graag tegemoet maar zal wel weer loze belofte zijn NIETS Grote mond maar als het op betalen aankomt of helpen ben je niet thuis. Groetjes.

Waar wordt er een belofte gedaan om een bijdrage te geven?

Deze community is bedoeld om mensen met vragen te helpen. Niet om om negatief te reageren op mensen die willen helpen.

@Tumtumtumheeft hier wel een punt. Als zelfstandig reizen met koffers in de trein steeds meer moeite kost, dan wordt het misschien tijd om naar een andere oplossing te kijken.

 

Sta open voor oplossingen !!!!!

Die hebben @Tumtumtum en ik al gegeven, maar voor de oplossingen van @Tumtumtum wilde u een bijdrage . Reserveer een extra bedrag in vakantiepotje voor een oplossing.

Dit is mijn laatste reactie. Succes met uw volgende reis met koffers.

Ik heb je laatste bericht verwijderd omdat dit geen bijdrage levert aan dit topic, GMvandinther. Ik heb tevens dit topic gesloten om verdere escalatie te voorkomen.