Veiligheid op station Breda | NS Community

Veiligheid op station Breda

  • 9 November 2022
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Met enige regelmaat reis ik met de trein vanuit Breda. Ik parkeer dan op het parkeerdek. Bij terugkomst moet ik via de lift of de trappen naar het parkeerdek om weer bij de auto te komen. Vooral in de avonduren ervaar ik dit als zeer onprettig. Er is geen sociale controle. Het is donker en verlaten. Een keer was de lift stuk en lag er in het trappenhuis een man te slapen. Ik vraag mij af of anderen dit ook vinden en of het de aandacht heeft van de NS. 


3 reacties

Reputatie 7

Dit parkeerdek is eigendom van Q-park. U kan uw klacht daarom beter daar droppen. De NS heeft met een parkeergarage niet zoveel van doen.

Reputatie 7
Badge

Dit parkeerdek is eigendom van Q-park. U kan uw klacht daarom beter daar droppen. De NS heeft met een parkeergarage niet zoveel van doen.

Behalve dat ze wel samenwerken.

Ik google net waar ik hetzelfde kan melden en kom dit bericht tegen. Ik heb nu een aantal keer op het parkeerdek geparkeerd en kom er net ook vandaan. Het voelt echt onveilig daar. Het trappenhuis aan de Belcrumzijde is nu afgesloten ivm werkzaamheden maar ik liep er vorige week en er heeft duidelijk niemand aan sociale veiligheid gedacht bij het ontwerp ervan. Ook het groezelige kleine liftje aan de centrumzijde voelt echt niet fijn, daarjuist zag ik dat het glas van de schuifdeur boven nog verder kapot was getrapt, overal lag glas, en dan kom je boven op het dek in het donker, nergens camera’s, controle of bewaking. Nee, geen comfortabele ervaring…

Reageer