beantwoord

vergoeding

  • 20 September 2022
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

goedemorgen,

ik zat vanochtend in de trein van 07:26 van hengelo naar Deventer. Door een storing kon ik niet inchecken op station Hengelo met mijn gratis studenten ov. Hierdoor heb ik een kaarten moeten kopen. In de trein werd gezegd dat ns bekend was bij de storing en dat is mijn kaarten van 11 euro kon declareren.

ik hoor graag van u

lauren

icon

Beste antwoord door Thom 20 September 2022, 08:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Neem contact op met Klantenservice. Bellen is het makkelijkste omdat u enige zaken uit moet leggen. 030 7515155. Het maakt uit of er vijftig euro bij is opgeteld, dat kan in principe worden kwijtgescholden als het de eerste keer is.

Bij een storing kunt u daar ook niks aan doen en krijgt u geen boete.Hou het kaartje bij de hand.

Doorgaans gaat dit goed.

Reputatie 7
Badge +1

Aangezien op dit forum inmiddels al enkele gelijke meldingen staan kan men toch verwachten dat dit zelfs tot NS is doorgedrongen en zou het zelfs denkbaar zijn dat zulke slimme systemen zelf al corrigeren-elke airline kan dat ook.

Maar het blijft geld klopperij-diverse ander chipkaartsystemen brengen in een dgl geval niets in rekening-beschouwen ze als hun fout.

Reputatie 7
Badge +1

Ik kwam gisteren terug uit Polen met de trein en moest op Hengelo inchecken. (ik heb Dalvrij maar kon geen kaartje kopen met 100% korting in Nederland). Ik had 's-ochtends al op twitter gelezen dat er een storing was met inchecken bij Hengelo en toen ik om 19.45 uur (3 kwartier te laat door een omweg in Duitsland) aankwam was het probleem dus nog steeds niet opgelost.

 

Ik lees nu dus dat het ook vandaag blijkbaar niet is opgelost. Het valt mij op dat er thans op meerdere plaatsen problemen zijn met paaltjes en poortjes.

Ik ben uiteindelijk maar doorgereisd naar Amsterdam en daarbij de overstap door de poortjes gegaan.

Reacties vanuit NS zijn tot op heden zeer laconiek. Beetje treurig.   

Reageer