Ik heb mijn bus (lijn 3 richting het Duifje) gemist op Arnhem Centraal, omdat het verkeerd op de borden én op de ns app stond. Het Duifje staat namelijk op halte S ingepland op de borden en op de app. De eerste keer kwam hij maar niet, dus heb ik op de volgende bus gewacht. Echter zag ik dat de bus is doorgereden naar de haltes achter station. Toen ik dit aankaartte bij de chauffeur deed hij hier niks mee en zei hij ‘oh oke’. Het is vervelend als mensen de bus missen vanwege verkeerde informatie. Graag aanpassen!
Verkeerde halte
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.