Verkeerde halte

  • 24 April 2022
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb mijn bus (lijn 3 richting het Duifje) gemist op Arnhem Centraal, omdat het verkeerd op de borden én op de ns app stond. Het Duifje staat namelijk op halte S ingepland op de borden en op de app. De eerste keer kwam hij maar niet, dus heb ik op de volgende bus gewacht. Echter zag ik dat de bus is doorgereden naar de haltes achter station. Toen ik dit aankaartte bij de chauffeur deed hij hier niks mee en zei hij ‘oh oke’. Het is vervelend als mensen de bus missen vanwege verkeerde informatie. Graag aanpassen!


2 reacties

Reputatie 7
Badge

Dit is iets wat u beter bij Breng kunt aankaarten.

Als op de borden op het station ook halte S wordt aangegeven, stoppen de chauffeurs op de verkeerde plek.

In de OV-info app staat eveneens S.

Over de borden op het busstation in Arnhem gaat Breng en niet NS. Ook de informatie in de NS App wordt aangeleverd door Breng.

Maar zelfs als de aangeleverde gegevens juist zijn helpt dat niet als chauffeurs hun eigen plan gaan trekken en gewoon wat anders doen. 

Kortom u kunt het beste contact opnemen met Breng/Connexxion en daar een klacht indienen.

Het probleem dat bussen op busstations van verkeerde haltes vertrekken komt helaas veel voor, vooral op busstations met dynamische indeling van de vertrekperrons. Ik woon zelf in Den Bosch en daar is men om deze reden twee jaar geleden weer overgegaan op vaste vertrekperrons voor de diverse lijnen.

Reageer